دانلود سروایور سریز 2019

دانلود سروایور سریز 2019 با کیفیت اورجینال کمپانی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 2019 : سروایور سریز 2019 سی و سومین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران از برندهای Raw، SmackDown و NXT برگزار شد. این رویداد در 24 نوامبر 2019، در Allstate Arena در حومه شیکاگو روزمونت، ایلینوی برگزار شد. این اولین و تنها سروایور سریز بود که شامل نام تجاری NXT (همراه با نام تجاری خواهر NXT NXT انگلستان، که با NXT گروه بندی شد)، اولین از سال 2009 بود که دارای سه برند اصلی بود، و اولین و تنها شامل سروایور سریز سه طرفه بود. مسابقات حذفی سروایور سریز موضوع این رویداد برتری برند بود و کشتی گیران این سه برند در مقابل یکدیگر قرار گرفتند. این اولین سروایور سریز بود که از سال 1989 در روزمونت، ایلینویز برگزار شد.

نتایج مسابقات

ده مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله سه مسابقه در پیش نمایش کیک آف. این کارت با دو مسابقه حذفی سروایور سریز برجسته شد: تیم NXT در مسابقه زنان پیروز شد، در حالی که تیم اسمکدان در مسابقه مردان پیروز شد. در رویداد اصلی، شاینا بازلر، قهرمان زنان NXT، بکی لینچ، قهرمان دیواز راو و بیلی، قهرمان زنان اسمک‌دان را در یک مسابقه تهدید سه‌گانه بدون عنوان شکست داد.

NXT با برنده شدن در چهار مسابقه از هفت مسابقه بین برند برتری برند را به دست آورد. اسمک‌دان دو برنده شد در حالی که تنها برد راو در پیش نمایش بود. در مواردی که تنها مسابقات غیر اینتربرند روی کارت وجود داشت، از هر سه قهرمانی جهانی WWE دفاع شد: براک لزنر قهرمانی WWE راو در برابر ری میستریو در یک مسابقه No Holds Barred حفظ کرد، “The Fiend” Bray Wyatt قهرمانی جهانی اسمکدان را در برابر دانیل حفظ کرد. برایان و آدام کول قهرمانی NXT را در برابر پیت دان حفظ کردند.

داستان

در اپیزود 30 سپتامبر راو، براک لزنر وحشیانه به ری میستریو و همچنین پسر میستریو، دومینیک، که در ردیف اول نشسته بود، حمله کرد.پس از اینکه لزنر قهرمانی دبلیو دبلیو ای را در طول بیستمین سالگرد اسمکدان به دست آورد، یک میستریو مجروح به همراه پدرخوانده دومینیک و رقیب سابق قهرمانی مبارزه نهایی لزنر، کین ولاسکوئز، ظاهر شد که به لزنر حمله کرد.در Crown Jewel، لزنر با سابمیشن قهرمانی را در برابر ولاسکز حفظ کرد و پس از پایان مسابقه به استفاده از قفل کیمورا ادامه داد تا اینکه میستریو با صندلی به لزنر حمله کرد.لزنر از میستریو جلوگیری کرد، او با ضربه زدن به لزنر با شلیک های متعدد به صندلی تلافی کرد و او را مجبور به عقب نشینی کرد.

در اسمکدان بعدی، لزنر اسمکدان را ترک کرد تا به راو (با قهرمانی دبلیو دبلیو ای) برود تا از میستریو که به راو دعوت شده بود انتقام بگیرد.در راو بعدی، لزنر در جستجوی Mysterio به اعضای خدمه حمله کرد، از جمله مفسر دیو مدین، که او را با یک F-5 در جدول پخش قرار داد. سپس میستریو ظاهر شد، با یک لوله فولادی به لزنر ضربه زد و بعداً لزنر را برای مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای در سروایور سریز که رسمی شد، به چالش کشید.در اپیزود 18 نوامبر راو، مدافع لزنر، پل هیمن، پیشنهاد بازی No Holds Barred را داد و میستریو پذیرفت.دانلود سروایور سریز 2019 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.