دانلود سروایور سریز 2021

دانلود سروایور سریز 2021 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 2021 : سروایور سریز 2021 سی و پنجمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 21 نوامبر 2021 در Barclays Center در بروکلین، نیویورک برگزار شد و اولین سروایور سریز بود که به صورت زنده از Peacock پخش شد. موضوع این رویداد برتری برند بود و کشتی گیران این دو برند در مقابل یکدیگر قرار گرفتند. این آخرین سروایور سریز بود که موضوع برتری برند و همچنین مسابقات سنتی سروایور سریز را داشت.

نتایج مسابقات

هفت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. این کارت با دو مسابقه سنتی حذفی سروایور سریز برجسته شد: تیم‌های مردان و دیواز راو بر اسمک‌دان پیروز شدند. در مسابقه اصلی، قهرمان جهانی اسمک‌دان، رومن رینز، قهرمان راو دبلیو دبلیو ای، بیگ ای را شکست داد. در دیگر مسابقات برجسته، قهرمانان تیم راو تگ RK-Bro (رندی اورتون و ریدل) قهرمانان تگ اسمک‌دان، The Usos (جی اوسو و جیمی اوسو) را شکست دادند.

و در مبارزه افتتاحیه، بکی لینچ، قهرمان زنان راو، شارلوت فلیر، قهرمان دیواز اسمکدان را شکست داد. این رویداد همچنین به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد اولین بازی The Rock’s WWE در سروایور سریز در سال 1996، جایی که یک 25 نفره با نام تجاری دوگانه به افتخار این مناسبت برگزار شد، برگزار شد. Omos Raw با حذف آخرین SmackDown’s Ricochet برنده شد. راو با برنده شدن در پنج مسابقه از هفت مسابقه، تنها به استثنای مسابقات قبل از نمایش و رویداد اصلی، برتری برند را به دست آورد. این رویداد همچنین با فیلم Red Notice از نتفلیکس، که The Rock در آن حضور دارد، تبلیغاتی داشت.

داستان

در 6 نوامبر، WWE اعضای تیم راو و اسمکدان را برای مسابقه مردانه Survivor Series معرفی کرد. اعضای تیم راو ست رولینز، فین بالر، کوین اونز، ری میستریو و دومینیک میستریو اعلام شد.در اپیزود راو در 8 نوامبر، آدام پیرس، مسئول دبلیو دبلیو دبلیو ای، خاطرنشان کرد که همه اعضای تیم راو قهرمان سابق جهان بودند، به جز دومینیک. به نوبه خود، پیرس برنامه ریزی کرد که دومینیک با بابی لشلی روبرو شود، جایی که برنده در تیم خواهد بود. لشلی دومینیک را شکست داد.پس از اینکه ری در طی یک مسابقه با لشلی در هفته بعد به ظاهر مصدوم شد، پیرس ری را از تیم راو حذف کرد و آستین تئوری را جایگزین او کرد.

برای تیم اسمکدان، اعضای آن به عنوان درو مک اینتایر، جف هاردی، کینگ وودز، سامی زین و هپی کوربین معرفی شدند.در اپیزود 12 نوامبر اسمکدان، هاردی زین را در مسابقه ای شکست داد که بازنده از تیم حذف می شد.جای خالی هفته بعد توسط شیمس پر شد که سزارو، جیندر محل و ریکوشت را در یک مسابقه چهار جانبه شکست داد تا مقام را به دست آورد.دانلود سروایور سریز 2021 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.همچنین آرشیو کامل سروایور سریز رو میتوانید از از این وبسایت دانلود نمایید.