دانلود هل این سل 2013

دانلود هل این سل 2013 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود هل این سل 2013 : Hell in a Cell 2013 پنجمین رویداد سالانه کشتی کج جهنم در سلول (PPV) بود که توسط WWE تولید شد. در 27 اکتبر 2013 در American Airlines Arena در میامی فلوریدا برگزار شد. این رویداد 212000 خرید دریافت کرد که نسبت به رویداد سال گذشته 199000 خرید بیشتر بود.

نتایج مسابقات رویداد

این رویداد شامل نه مسابقه بود، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. رویداد اصلی شاهد بود که رندی اورتون دنیل برایان را شکست داد. و در مسابقه خالی WWE در یک مسابقه Hell in a Cell با شاون مایکلز به عنوان داور ویژه میهمان قهرمان شد. در دیگر مسابقات برجسته، جان سینا آلبرتو دل ریو را شکست داد. و قهرمان سنگین وزن جهان شد، بیگ ای لنگستون با شمارش اوت دین امبروز مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد. بنابراین آمبروز قهرمانی ایالات متحده را حفظ کرد. لوس ماتادورس (دیگو و فرناندو) آنتونیو سزارو و جک سواگر را شکست داد. و AJ Lee بری بلا را شکست داد تا قهرمانی Divas را حفظ کند.

داستان

فیود اصلی به سمت Hell in a Cell بین دنیل برایان و رندی اورتون بر سر قهرمانی خالی دبلیو دبلیو ای بود. پس از شکست جان سینا برای کسب عنوان دبلیو دبلیو ای در سامراسلم در ماه آگوست، برایان توسط داور ویژه آن مسابقه، تریپل اچ، خیانت شد. که به اورتون اجازه داد تا قرارداد خود را با پول نقد نقد کند و قهرمانی را به دست آورد. در مسابقه مجدد خود در Night of Champions در ماه سپتامبر، برایان اورتون را شکست داد. و عنوان قهرمانی را به دست آورد، البته داور اسکات آرمسترانگ با شمارش بسیار سریع پین فال را قطعی کرد.

این پایان بحث برانگیز مسابقه منجر به اخراج آرمسترانگ (kayfabe) و محروم شدن برایان در مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای شد. رویارویی برنامه ریزی شده بعدی برایان و اورتون برای عنوان خالی در پرداخت به ازای هر ویو در Battleground در 6 اکتبر پس از دخالت بیگ شو و حمله به کشتی گیران و داوران، از جمله اسکات آرمسترانگ بازگشته، بدون مسابقه پایان یافت.

در حالی که هنوز قهرمان دبلیو دبلیو ای نشده است، در نسخه 7 اکتبر Raw، مدیر کل برد مادوکس اعلام کرد. که برایان و اورتون دوباره برای عنوان خالی WWE در Hell in a Cell و با یک داور ویژه برای انتخاب تماشاگران با یکدیگر رقابت خواهند کرد. از میان WWE Hall of Famers Booker T، باب Backlund و Shawn Michaels. مایکلز رای را برد.دانلود هل این سل 2013 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.