دانلود فستلین 2017

دانلود فستلین 2017 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود فستلین 2017 : Fastlane 2017 سومین رویداد فستلین بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران اسمکدان برگزار شد. این رویداد منحصرا برای کشتی گیران بخش برند Raw برگزار شد. این رویداد در 5 مارس 2017 در مرکز برادلی در میلواکی، ویسکانسین برگزار شد. این اولین رویداد Fastlane بود که انحصاری برند بود، پس از معرفی مجدد این برند در جولای 2016، و اولین پرداخت به ازای WWE WWE غیر WrestleMania در ماه مارس برگزار شد. این همچنین آخرین رویداد پرداخت به ازای WWE بود که در مرکز بردلی قبل از بسته شدن آن در سال 2018 با رویدادهای آینده WWE در میلواکی در انجمن Fiserv برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

ده مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، گلدبرگ کوین اونز را شکست داد و قهرمانی جهانی دبلیو دبلیو دبلیو ای را برد و تنها فردی شد که قهرمانی جهانی، قهرمانی سنگین وزن جهانی دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای و قهرمانی سنگین وزن جهانی دبلیو دبلیو ای را به دست آورد. در دیگر مسابقات برجسته، رومن رینز براون استرومن را شکست داد و به زنجیره شکست ناپذیر استرومن پایان داد، بیلی قهرمانی زنان راو در برابر شارلوت فلیر را حفظ کرد، بنابراین به زنجیره شکست ناپذیر فلیر در مسابقات تک نفره در پرداخت به ازای هر بازدید پایان داد، نویل قهرمانی WWE را در برابر جک کرایزروییت حفظ کرد. گالاگر و لوک گالوز و کارل اندرسون قهرمانی تیم راو تگ را در برابر انزو آمور و بیگ کاس حفظ کردند.

داستان

در اپیزود Raw در 2 ژانویه 2017، گلدبرگ اولین مهمان در شوی کوین اونز بود، جایی که با قهرمان جهانی WWE، کوین اونز روبرو شد. گلدبرگ اعلام کرد که رویال رامبل را در 29 ژانویه برنده خواهد شد و در رسلمنیا 33 با قهرمان جهانی روبرو خواهد شد. گلدبرگ پس از حذف براک لزنر از مسابقه رویال رامبل، اما نتوانست برنده شود، چالش لزنر را برای مسابقه نهایی در رسلمنیا 33 پس از قطع تبلیغ اوونز و قهرمان ایالات متحده، کریس جریکو، پذیرفت. پس از اینکه اونز گلدبرگ را مسخره کرد، گلدبرگ سپس اوونز را برای قهرمانی جهانی در Fastlane به چالش کشید.

جریکو از طرف اونز بازی را پذیرفت و در همان شب رسمی شد. اوونز در ابتدا از این تصمیم عصبانی بود، اما قبول کرد، زیرا می‌دانست که جریکو در مسابقه پشتیبان خود خواهد بود. با این حال، هفته بعد در راو، اوونز جریکو را در جریان “جشنواره دوستی” جریکو برای اونز، وحشیانه به جریکو حمله کرد، که به یک مرکز پزشکی منتقل شد.در قسمت 20 فوریه Raw، اونز تمرکز خود را به گلدبرگ تغییر داد. او به گلدبرگ توهین کرد و اظهار داشت که در Fastlane از او پیشی خواهد گرفت.دانلود فستلین 2017 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.