دانلود مانی این د بنک 2011

دانلود مانی این د بنک 2011 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود مانی این د بنک 2011 : Money in the Bank در سال 2011، دومین رویداد سالانه مانی این د بنک بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد. این در 17 ژوئیه 2011، در Allstate Arena در حومه شیکاگو روزمونت، ایلینوی برگزار شد. این آخرین Money in the Bank بود که تحت اولین تمدید نام تجاری برگزار شد. که در ماه اوت به پایان رسید، اما در ژوئیه 2016 دوباره به کار گرفته شد.

Money in the Bank به صورت جهانی پخش شد. و نقدهای مثبت منتقدان را دریافت کرد و رویداد اصلی بیشترین تحسین را به خود اختصاص داد. برای خرید پرداخت به ازای هر بازدید، 195000 مشتری برای تماشای این رویداد پول پرداخت کردند در حالی که این رقم برای سال قبل 165000 بود.

نتایج مسابقات رویداد

این رویداد شامل شش مسابقه، از جمله دو مسابقه نردبان پول در بانک بود. آلبرتو دل ریو در مسابقه کشتی گیران برند راو پیروز شد. تا مسابقه قهرمانی دبلیو دبلیو ای را در زمان انتخابی خود در سال آینده کسب کند. در حالی که دنیل برایان مسابقه کشتی گیران برند اسمکدان را برای همان فرصت برای قهرمانی سنگین وزن جهان برنده شد. در دیگر مسابقات برجسته کریستین با محرومیت رندی اورتن را شکست داد. و طبق شرط مسابقه قهرمان سنگین وزن جهان شد. در رویداد اصلی، سی ام پانک اهل شیکاگو جان سینا را شکست داد و قهرمان WWE در شهر خود شد.

داستان

در رویداد اصلی جان سینا در حال دفاع از قهرمانی WWE در برابر سی ام پانک بود. پانک سینا را در یک مسابقه بدون عنوان در 13 ژوئن 2011 در قسمت راو شکست داد. (پس از حواس پرتی از R-Truth در سینا)، و سپس با پیروزی در یک مسابقه سه گانه Falls Count Anywhere مقابل آلبرتو دل ریو، به مدعی شماره یک تبدیل شد. و ری میستریو در قسمت 20 ژوئن راو. بعد از مسابقه، پانک فاش کرد. که قراردادش با WWE در نیمه شب 17 جولای، بلافاصله پس از پایان مانی این بانک PPV به پایان می رسد. پانک قول داد که قهرمانی را به دست آورد و با آن کمپانی را ترک کند..دانلود مانی این د بنک 2011 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.