دانلود مانی این د بنک 2016

دانلود مانی این د بنک 2016 با کیفیت تضمینی

درباره رویداد

دانلود مانی این د بنک 2016 : Money in the Bank 2016 هفتمین رویداد کشتی کج از نوع مانی این د بنک بود که توسط WWE تولید می‌شد. این در 19 ژوئن 2016 در T-Mobile Arena در حومه لاس وگاس پارادایس، نوادا برگزار شد. این آخرین رویداد WWE PPV و پخش زنده بود که قبل از معرفی مجدد افزونه برند در ماه جولای برگزار شد.

نتایج مسابقات

در این رویداد یازده مسابقه برگزار شد که دو مسابقه در پیش نمایش کیک آف برگزار شد. رویداد اصلی شاهد بود که ست رولینز رومن رینز را شکست داد و قهرمان سنگین وزن WWE شد، اما دقایقی بعد آن را به دین امبروز از دست داد. همچنین در کارت، AJ Styles جان سینا را شکست داد. دو روز پس از Money in the Bank، قهرمان سابق رینز به دلیل نقض برنامه سلامتی WWE تعلیق شد.

داستان

در 4 نوامبر 2015، ست رولینز به دلیل مصدومیت مجبور به ترک مسابقات جهانی سنگین وزن WWE شد. رولینز در 22 می 2016 در Extreme Rules، قهرمان هجومی رومن رینز پس از دفاع موفقش از عنوان قهرمانی در برابر ای جی استایلز، بازگشت.رولینز در شب بعد در راو توسط شین مک ماهون در برابر رینز در مانی در بانک مسابقه عنوانی دریافت کرد.در همین حال، منتقدان متعجب بودند که آیا دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای با نشان ندادن رولینز به عنوان چهره و رینز به عنوان یک پاشنه، «پول روی میز باقی می گذارد»، زیرا این برخلاف چیزی بود که طرفداران می خواستند (هواداران رولینز را تشویق می کردند و رینز را هو می کردند.دانلود مانی این د بنک 2017 از وبسایت دانلود کشتی کج WweModern ممکن میباشد.