دانلود مانی این د بنک 2017

دانلود مانی این د بنک 2017 با کیفیت تضمینی

درباره رویداد

دانلود مانی این د بنک 2017 : هشتمین رویداد سالانه مانی این د بنک است که توسط WWE تولید شد.این مسابقه منحصرا برای کشتی گیران بخش برند اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 18 ژوئن 2017 در مرکز اسکاترید در سنت لوئیس، میسوری برگزار شد. این اولین رویدادی بود که مسابقات Money in the Bank نردبان زنان را به نمایش گذاشت.و همچنین تنها رویداد انحصاری برند Money in the Bank بود که در هر یک از دوره‌های تمدید برند WWE برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

هفت مسابقه در این رویداد برگزار شد. از جمله یک مسابقه در پیش نمایش کیک آف و دو مسابقه مانی این د بنک لدر برگزار شد. در رویداد اصلی، بارون کوربین در مسابقه نردبان مردان برنده شد. و برای یک مسابقه قهرمانی دبلیو دبلیو ای قرارداد گرفت. در حالی که کارملا به طور بحث انگیزی در اولین مسابقه نردبان زنان پیروز شد. تا قرارداد مسابقه قهرمانی زنان اسمکدان را به دست آورد. در یک مسابقه برجسته دیگر، جیندر محل با شکست رندی اورتون، قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کرد. این رویداد همچنین به خاطر بازگشت ماریا کانلیس که آخرین بار در دسامبر 2009 در دبلیو دبلیو ای اجرا کرده بود. و اولین حضور همسرش مایک کانلیس در دبلیو دبلیو ای قابل توجه بود.

خطوط داستانی

جیندر ماحال در بکلش، رندی اورتن را شکست داد و اولین قهرمانی WWE خود را با کمک برادران سینگ (سمیر و سونیل سینگ) به دست آورد. در قسمت بعدی اسمک‌دان، محل جشنی به سبک پنجابی برگزار کرد. در حالی که کمیسر شین مک ماهون اعلام کرد. که اورتن از مسابقه قهرمانی خود برای Money in the Bank استفاده کرده است. هفته بعد، اورتون اعلام کرد که چهارده بار قهرمان جهان در زادگاهش خواهد شد. در Money in Bank قبل از اینکه توسط ماهال در TitanTron قطع شود. هفته بعد، پس از اینکه ماهال موجو راولی را شکست داد.

او اورتون را مورد تمسخر قرار داد، که بعداً پاسخ داد که او تماس‌های تلفنی حمایتی از ریک فلیر، هارلی ریس و پدرش دریافت کرده است. کابوی” باب اورتون. در آخرین اسمکدان قبل از مانی در بانک، محل با برادران سینگ بیرون آمدند و اورتون را مورد سرزنش قرار دادند. همانطور که موسیقی اورتون پخش می شد، برادران سینگ به سمت سطح شیب دار رفتند تا او را متوقف کنند. اما اورتن از پشت محل فرار کرد و یک RKO را قبل از عقب نشینی در میان جمعیت اعدام کرد.دانلود مانی این د بنک 2017 از وبسایت دانلود کشتی کج WweModern ممکن میباشد.