دانلود مانی این د بنک 2018

دانلود مانی این د بنک 2018 با کیفیت تضمینی

درباره رویداد

دانلود مانی این د بنک 2018 – نهمین رویداد سالانه مانی این د بنک است که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 17 ژوئن 2018 در Allstate Arena در حومه شیکاگو روزمونت، ایلینوی برگزار شد و دومین Money in Bank بود که پس از رویداد 2011 در این مکان برگزار شد.

منتقدان استقبالی متفاوت تا مثبت از این رویداد داشتند. مسابقات نردبانی، قهرمانی دبلیو دبلیو ای، مسابقات قهرمانی دیواز راو، و مسابقات قهرمانی بین قاره ای بیشترین تحسین را به خود اختصاص دادند. با این حال، بازی‌های باقی‌مانده از کارت – از جمله بابی لشلی در مقابل سامی زین و رومن رینز در مقابل جیندر محل – منفی دریافت شد.

نتایج مسابقات

یازده مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، براون استرومن از راو برنده مسابقه مردانه مانی در نردبان بانک شد. مسابقه نردبان دیواز توسط الکسا بلیس از راو برنده شد، که بعداً در همان شب پس از رد صلاحیت در مسابقه قهرمانی قبلی بین Ronda Rousey و Jax، قرارداد خود را برای بردن قهرمانی Raw Women از نیا جکس دریافت کرد. در دیگر مسابقات برجسته، ای جی استایلز قهرمانی اسمکدان دبلیو دبلیو ای را در برابر شینسوکه ناکامورا در مسابقه Last Man Standing حفظ کرد و کارملا با شکست دادن آسوکا قهرمانی دیواز اسمکدان را حفظ کرد.

داستان ها

رویداد اصلی مسابقه مردانه Money in the Bank ladder بود که براون استرومن، فین بالر، بابی رود و کوین اونز از راو و The Miz، Rusev، Samoa Joe و یکی از اعضای The New Day که فاش شد، حضور داشتند. کوفی کینگستون بودن – از اسمکدان. در شروع مسابقه، همه شرکت کنندگان بلافاصله به استرومن حمله کردند و او را زیر انبوهی از نردبان دفن کردند. هر کدام برای نردبان رقابت کردند. Miz اولین بار قبل از اجرای بازی Trouble in Paradise توسط کینگستون در Miz اجرا شد. اونز یک سوپرکیک روی کینگستون اجرا کرد اما با ضربه دو پا از بالاور ناک اوت شد.

استرومن در اواسط مسابقه بهبود یافت و به بالور و کینگستون حمله کرد. جو، اوونز و روسف با هم به طور موقت استرومن را تحت سلطه خود درآوردند و او را روی میز گذاشتند و اوونز از نردبان بزرگی در مجاورت میزها بالا رفت تا به سمت استرومن بپرد. استرومن آزاد شد، از نردبان بالا رفت و اوونز را از میان میز پرت کرد. جو سپس با یک نردبان به استرومن حمله کرد و او را روی طناب بالا بست. سپس بالر استرومن را دراپکیک کرد اما متعاقباً توسط جو قطع شد.دانلود مانی این د بنک 2018 از وبسایت دانلود کشتی کج WweModern ممکن میباشد.