دانلود مانی این د بنک 2021

دانلود مانی این د بنک 2021 با کیفیت تضمینی

درباره رویداد

دانلود مانی این د بنک 2021 – دوازدهمین رویداد رویداد سالانه مانی این د بنک است که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی‌گیران برندهای Raw و SmackDown برگزار شد و در 18 جولای برگزار شد. 2021، در Dickies Arena در فورت ورث، تگزاس، و اولین Money in the Bank بود که از سرویس پخش زنده Peacock پخش شد. همچنین این اولین رویداد Money in the Bank بود که در ایالت تگزاس برگزار شد.

نتایج مسابقات

هفت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، رومن رینز Edge را شکست داد تا قهرمانی جهانی اسمکدان را حفظ کند. علاوه بر این، Big E و Nikki A.S.H. در مسابقات نردبان بانک پول مردانه و زنانه خود را به دست آوردند. در دیگر مسابقات برجسته، بابی لشلی کوفی کینگستون را شکست داد تا قهرمانی راو WWE را حفظ کند و شارلوت فلیر با شکست ریا ریپلی، پنجمین رکورددار قهرمانی زنان راو و سیزدهمین قهرمانی مجموع انفرادی در بخش زنان را به دست آورد. این رویداد همچنین شاهد بازگشت غافلگیرکننده جان سینا بود که برای اولین بار از زمان رسلمنیا 36 در آوریل 2020 ظاهر شد.

داستان ها

در رسلمنیا 37 در آوریل، رومن رینز ادج و دنیل برایان را در یک مسابقه تهدید سه گانه شکست داد تا قهرمانی جهانی را حفظ کند.در اپیزود ۲۵ ژوئن اسمک‌دان، رینز و مشاور ویژه‌اش، پل هیمن، یک سخنرانی در مسابقات جهانی داشتند. هیمن اظهار داشت که رینز تمام رقبای برتر اسمکدان را شکست داده است و دیگر کسی برای به چالش کشیدن رینز باقی نمانده است. سپس اج پس از یک وقفه دو ماهه یک بازگشت غافلگیرکننده داشت و به رینز حمله کرد و همچنین جیمی اوسو را که به کمک رینز آمده بود بیرون آورد.

روز بعد در Talking Smack مشخص شد که اج با آدام پیرس و سونیا دیویل، مقامات دبلیو دبلیو ای روبه رو شده و خواستار مسابقه تک به تک با رینز برای عنوانی در مانی این بانک شده است، عنوانی که در ابتدا قرار بود در رسلمنیا داشته باشد. قبل از اینکه برایان وارد مسابقه شود. پیرس سپس این مسابقه را به او داد.هفته بعد، اج توضیح داد که باخت در رسلمنیا از نظر روحی او را تحت تأثیر قرار داده است، به همین دلیل است که او دو ماه گذشته را مرخصی گرفته است.دانلود مانی این د بنک 2021 از وبسایت دانلود کشتی کج WweModern ممکن میباشد.