دانلود مانی این د بنک 2022

دانلود مانی این د بنک 2022 با کیفیت تضمینی

درباره رویداد

دانلود مانی این د بنک 2022 – سیزدهمین رویداد رویداد سالانه مانی این د بنک است که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در روز شنبه، 2 ژوئیه 2022، در MGM Grand Garden Arena در حومه لاس وگاس در پارادایس، نوادا برگزار شد. در ابتدا قرار بود در استادیوم Allegiant شهر برگزار شود. این اولین رویداد Money in the Bank بود که در روز شنبه برگزار می‌شد.

و همچنین باعث شد که Money in the Bank به عنوان یکی از پنج رویداد بزرگ WWE در سال در کنار “چهار بزرگ” سنتی رویال رامبل، رسلمنیا و سامراسلم و سروایور سریز در نظر گرفته شود. این همچنین آخرین رویداد پرداخت به ازای WWE و پخش زنده بود که قبل از اینکه وینس مک ماهون، مالک WWE، که از سال 1982 به عنوان رئیس و مدیر اجرایی شرکت خدمت می کرد، در 22 ژوئیه بازنشستگی خود را اعلام کرد، اگرچه او به عنوان بازگشت به این شرکت بازنشسته شد. رئیس اجرایی در 10 ژانویه 2023.

نتایج مسابقات

در این رویداد هفت مسابقه برگزار شد. در رویداد اصلی، که مسابقه اصلی اسمکدان بود، The Usos (جی اوسو و جیمی اوسو) در یک مسابقه تگ تیمی “Bloodline Civil War” The Bloodline (قهرمان جهانی WWE Undisputed رومن رینز و سولو سیکوآ) را شکست داد، جی رینز را پین کرد تا برنده شود. مسابقه ای که اولین باری بود که رینز از دسامبر 2019 پین شد، اولین باری بود که رینز یک مسابقه را از طریق پین فال یا سابمیشن در 1294 روز باخت و آخرین باری که Usos در یک مسابقه پس از جدایی آنها در سامراسلم تیم شدند.

داستان ها

در اپیزود 3 ژوئن اسمکدان، ناتالیا برنده یک چالش شش تکه شد تا به مدعی شماره یک قهرمانی زنان اسمکدان روندا روسی تبدیل شود،در حالی که در اپیزود 6 ژوئن راو، رئا ریپلی در یک مسابقه چهار جانبه مرگبار پیروز شد. مدعی بعدی مسابقات قهرمانی دیولز راو بیانکا بلایر را مشخص کنید. هر دو مسابقه عنوان متعاقباً برای Money in the Bank تنظیم شدند.در اپیزود 20 ژوئن Raw، مشخص شد که ریپلی از نظر پزشکی برای شرکت در این رویداد مجوز نگرفته است و یک مدعی جدید در یک مسابقه مرگبار پنج جانبه تعیین می شود که توسط کارملا برنده شد.

در اپیزود 13 ژوئن راو، تئوری قهرمان ایالات متحده و بابی لشلی ژست رو به پایین داشتند. لشلی در ابتدا برنده شد، اما پس از آن، تئوری او را با روغن بچه کور کرد و در پایان نمایش ایستادگی کرد.هفته بعد، تئوری پوز پایین خود را داشت، اما لشلی او را با نیزه دراز کشید. بعداً در همان شب، لشلی در یک مسابقه دستکش چاد گیبل، اوتیس و تئوری را شکست داد و به مدعی شماره یک عنوان ایالات متحده در مانی این بانک تبدیل شد.دانلود مانی این د بنک 2022 از وبسایت دانلود کشتی کج WweModern ممکن میباشد.