دانلود بکلش 2020

دانلود بکلش 2020

دانلود بکلش 2020 با لینک مستقیم

خرید اشتراک ویژه

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره بکلش 2020

دانلود بکلش 2020 – Backlash 2020 پانزدهمین رویداد بکلش است که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد برای کشتی‌گیرانی از برندهای راو و اسمکدان این برگزار شد. این رویداد در تاریخ 14 ژوئن 2020 با همه موارد پخش شد. مسابقاتی که در مرکز پرفورمنس دبلیو دبلیو ای در اورلاندو، فلوریدا برگزار می‌شوند. در حالی که بیشتر رویداد به صورت زنده پخش می‌شد، مسابقه رویداد اصلی بین Edge و رندی اورتون در 7 ژوئن از قبل ضبط شده بود. این اولین رویداد Backlash بود که از سال 2018 برگزار شد و فینال که تا سال 2023 با عنوان “Backlash” برگزار می شود؛ رویدادهای 2021 و 2022 نام مجموعه رویدادها را به “WrestleMania Backlash” تغییر دادند.

این رویداد در ابتدا قرار بود در کانزاس سیتی، میسوری برگزار شود؛ با این حال، رویداد به دلیل همه‌گیری COVID-19 مجبور به تغییر مکان شد. مانند سایر برنامه‌های WWE از اواسط مارس، Backlash به مرکز عملکرد WWE منتقل شد، هرچند برخلاف در نمایش‌های قبلی، Backlash تا پس از شروع همه‌گیری اعلام نشد، که آن را به اولین رویداد PPV WWE تبدیل کرد که در طول همه‌گیری اعلام شد.

مسابقات رویداد

هفت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، رندی اورتون اج را در چیزی که WWE به عنوان “بزرگترین مسابقه کشتی تاریخ” معرفی کرد، شکست داد. در مسابقه ماقبل آخر، درو مک اینتایر بابی لشلی را شکست داد. قهرمانی دبلیو دبلیو دبلیو ای راو حفظ کنید. در دیگر مسابقات برجسته، براون استرومن در یک مسابقه هندیکپ The Miz و جان موریسون را شکست داد تا قهرمانی جهانی اسمکدان را حفظ کند و شیمس جف هاردی را شکست داد.

داستان

در رویال رامبل، WWE Hall of Famer Edge، که در آوریل 2011 به دلیل مصدومیت گردن مجبور به بازنشستگی شد، در طول مسابقه همنام بازگشت و شریک قدیمی تیم تگ Rated-RKO خود رندی اورتون را حذف کرد؛ اج بلافاصله پس از حذف شد.این خصومت در چند هفته بعد بسیار شخصی شد و در مسابقه Last Man Standing در رسلمنیا 36 قسمت 2 به اوج خود رسید، جایی که اج اورتون را شکست داد. اورتون گفت که مرد بهتر در رسلمنیا پیروز شد، اما از اج سوال کرد که آیا کشتی گیر بهتر واقعاً پیروز شده است یا خیر.

در اپیزود 11 می راو، Montel Vontavious Porter (MVP) به بابی لشلی در پشت صحنه نزدیک شد و او را به خاطر پیروزی‌اش در همان شب ستایش کرد. با این حال، او این سوال را مطرح کرد که چرا لشلی در حالی که کینگ کوربین از اسمک‌دان دعوت شده بود با یک وسط کارت روبرو می‌شد.دانلود بکلش 2020 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2020 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.