دانلود نو مرسی 2016

دانلود نو مرسی 2016 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره نو مرسی 2016

دانلود نو مرسی 2016 : No Mercy 2016 دوازدهمین رویداد کشتی کج از سری نو مرسی بود که توسط WWE تولید شد. این مسابقه منحصرا برای کشتی گیران بخش برند اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 9 اکتبر 2016 در مرکز Golden 1 در ساکرامنتو، کالیفرنیا برگزار شد. این اولین No Mercy بود که از سال 2008 برگزار شد و همچنین اولین No Mercy بود که از سال 2006 به بعد. اکثر PPV های WWE، No Mercy 2016 بر روی DVD یا Blu-Ray منتشر نشد.

نتایج مسابقات

هشت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش Kickoff. در رویداد اصلی تبلیغ شده، ای جی استایلز دین امبروز و جان سینا را در یک مسابقه ترپل ترت شکست داد. تا قهرمانی جهانی WWE را حفظ کند. این مسابقه افتتاحیه بود رویداد اصلی تبلیغ شده. در ابتدا قرار بود نمایش را تعطیل کند، اما به دلیل پخش دومین مناظره ریاست جمهوری ایالات متحده همزمان با برگزاری مسابقه، روز رویداد تغییر کرد. با توجه به این تغییر، مسابقه فینال بین بری وایات و رندی اورتن بود که وایت برنده شد. در یک مسابقه برجسته دیگر، Dolph Ziggler با شکست The Miz به قهرمانی بین قاره ای در یک عنوان در مقابل قهرمانی بین قاره ای دست یافت.

تاریخچه نو مرسی

No Mercy برای اولین بار توسط WWE به عنوان یک پرداخت به ازای نمایش انحصاری انگلستان (PPV) در می 1999 برگزار شد. سپس دومین No Mercy در همان سال در اکتبر برگزار شد، اما در ایالات متحده که No Mercy را به عنوان No Mercy به عنوان نامگذاری کرد. در سال 2009، No Mercy با Hell in a Cell جایگزین شد. تبدیل شدن به یک ابتکار یتیم، و در آگوست همان سال، اولین پسوند برند به پایان رسید. در ژوئیه 2016، WWE دوباره تقسیم برند را معرفی کرد.

و دوباره فهرست را بین برندهای Raw و SmackDown تقسیم کرد. جایی که کشتی گیران به طور انحصاری برای اجرا تعیین شدند. PPV های انحصاری برند نیز با گسترش نام تجاری دوم بازگشتند و No Mercy در 9 اکتبر 2016 در مرکز Golden 1 در ساکرامنتو، کالیفرنیا برگزار شد. مانند اولین گسترش نام تجاری، که در آن No Mercy از سال 2003 تا 2006 انحصاری اسمکدان بود. رویداد 2016 یک PPV انحصاری اسمکدان شد. رویداد 2016 دوازدهمین رویداد در جدول زمانی No Mercy بود. علاوه بر PPV سنتی، این اولین No Mercy بود که در سرویس پخش آنلاین WWE، WWE Network، که در فوریه 2014 راه اندازی شد، پخش شد.

داستان

در سامرا اسلم، ای جی استایلز جان سینا را شکست داد.استایلز در بک‌لش قهرمان جهانی دبلیو دبلیو ای شد. زمانی که دین امبروز را پس از یک ضربه کم و یک استایلز کلش شکست داد. دو روز بعد در اسمکدان، سینا در تلاش برای تبدیل شدن به یک قهرمان جهان 16 بار، درخواست یک مسابقه مجدد در برابر استایلز کرد. و با رکورد ریک فلیر برابری کرد، در حالی که آمبروز بند ریمچ خود را در برابر استایلز استناد کرد. کمیسر اسمکدان، شین مک ماهون، یک مسابقه تهدید سه گانه بین استایلز، سینا و امبروز برای عنوان در No Mercy برنامه ریزی کرد.

اواخر همان شب، آمبروز و سینا استایلز و قهرمان بین قاره‌ای، میز را شکست دادند. پس از آن، آمبروز با اعمال کثیف به سینا حمله کرد. هفته بعد، آمبروز سینا را با رول آپ شکست داد. پس از مسابقه، استایلز به سینا و امبروز حمله کرد. که باعث شد، دنیل برایان، مدیر کل اسمکدان، هفته بعد در اسمکدان، استایلز را برای دفاع از عنوان خود در برابر آمبروز برنامه‌ریزی کند.

پس از آن، امبروز با بازی‌های کثیف به استایلز حمله کرد. در قسمت 27 سپتامبر اسمکدان، پس از حواس پرتی از سینا، استایلز عنوان را در برابر آمبروز حفظ کرد. بعد از مسابقه، سینا به امبروز و استایلز هر کدام با یک تنظیم نگرش حمله کرد. در 9 اکتبر، روز رویداد، WWE اعلام کرد که به دلیل پخش No Mercy همزمان با دومین مناظره ریاست جمهوری ایالات متحده، مسابقه تهدید سه گانه قهرمانی جهان بخش پرداخت به ازای این رویداد را آغاز خواهد کرد.

روش دانلود

دانلود نو مرسی 2016 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.