دانلود نو مرسی 2017

دانلود نو مرسی 2017 با کیفیت بالا

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره نو مرسی 2017

دانلود نو مرسی 2017 – No Mercy 2017 سیزدهمین رویداد نو مرسی بود که توسط WWE تولید شد. این رویداد منحصرا برای کشتی گیران برند Raw برگزار شد. این رویداد در 24 سپتامبر 2017 در مرکز استیپلز در لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار شد. No Mercy پس از رویداد 2017 متوقف شد. زیرا پس از رسلمنیا 34 در سال 2018، WWE تولید PPV های منحصر به فرد برند را متوقف کرد، که منجر به کاهش PPV های سالانه تولید شد.

نتیجه مسابقات

هشت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش Kickoff. در رویداد اصلی، براک لزنر براون استرومن را شکست داد تا قهرمانی جهانی را حفظ کند. در یک مسابقه دیگر، رومن رینز جان سینا را شکست داد. در آندرکارد، دین امبروز و ست رولینز سزارو و شیموس را شکست دادند تا قهرمانی راو تگ تیم را حفظ کنند. الکسا بلیس بیلی، اما، نیا جکس و ساشا بنکس را در یک مسابقه مرگبار پنج جانبه شکست داد و قهرمانی دیواز راو را حفظ کرد.

تاریخچه رویداد

نو مرسی برای اولین بار توسط WWE به عنوان یک رویداد UK یا اینگلیسی در ماه مه 1999 برگزار شد. سپس دومین No Mercy در همان سال در اکتبر برگزار شد. اما در ایالات متحده، No Mercy را به عنوان PPV سالانه اکتبر برای ارتقاء تا سال 2008 تأسیس کرد.No Mercy در سال 2009 متوقف شد، اما در اکتبر 2016 پس از معرفی مجدد توسعه نام تجاری، مجدداً فعال شد. رویداد 2017 به سپتامبر منتقل شد و در 24 سپتامبر در Staples Center در لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار شد. این سیزدهمین رویداد No Mercy بود و علاوه بر PPV سنتی از شبکه WWE نیز پخش شد. در حالی که در رویداد 2016 کشتی گیرانی منحصراً از برند اسمکدان حضور داشتند؛ رویداد 2017 انحصاری Raw بود.

خطوط داستانی

در سامراسلم، براک لزنر براون استرومن، رومن رینز و ساموآ جو را در یک مسابقه چهار جانبه مهلک شکست داد تا قهرمانی جهانی را حفظ کند. شب بعد در راو، جشن پیروزی لزنر با وکیلش پل هیمن توسط استرومن قطع شد. که با یک Chokeslam و دو Running Powerslam به لزنر حمله کرد. بعداً در برنامه، مسابقه عنوان قهرمانی جهانی بین این دو برای No Mercy برنامه ریزی شد.

هفته بعد، لزنر و هیمن اخطاری به استرومن دادند. در قسمت 4 سپتامبر، پس از اینکه استرومن بیگ شو را در یک مسابقه قفس فولادی شکست داد. استرومن نیز قبل از پرتاب بیگ شو از داخل قفس به لزنر هشدار داد. در یک رویارویی در هفته بعد، لزنر با یک سوپلکس آلمانی به استرومن حمله کرد. اما استرومن به سرعت یک Chokeslam و Running Powerslam را روی لزنر اجرا کرد و عنوان را بر لزنر بالا برد.لزنر در مصاحبه‌ای در بخش نهایی Raw قبل از No Mercy، از استرومن به خاطر «چالش بزرگ» تشکر کرد و اظهار داشت که در آن زمان است که در بهترین حالت خود قرار دارد. دانلود نو مرسی 2017 همچنین آرشیو کامل رویدادهای کشتی کج سال 2017 از دبلیو دبلیو مدرن امکان پذیر میباشد.