دانلود نو وی اوت 2004

دانلود نو وی اوت 2004 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نو وی اوت 2004 : No Way Out 2004 ششمین رویداد نو وی اوت بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد به طور انحصاری برای کشتی گیران اسمکدان این تبلیغات برگزار شد! تقسیم برند این رویداد در 15 فوریه 2004 در کاخ گاو در شهر دالی، کالیفرنیا رخ داد. این رویداد بیشتر به خاطر مسابقه پایانی آن به یاد می‌آید، که در آن ادی گوئررو بروک لزنر قهرمان دبلیو دبلیو ای را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد، بهترین دستاورد او در کشتی قبل از مرگش در سال 2005.

No Way Out بیش از 450,000 دلار فروش بلیط از حضور تقریباً 11,000 نفر و دریافت 350,000 خرید پرداخت به ازای هر نمایش دریافت کرد و در کمک به WWE کمک کرد تا درآمد پرداخت به ازای هر نمایش خود را به میزان 11.9 میلیون دلار نسبت به سال قبل افزایش دهد. مانند رویداد، دی وی دی بازخوردهای مطلوبی دریافت کرد.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی یک مسابقه سیم خاردار فولادی کیج برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود. مسابقه غالب در آندرکارت، کرت آنگل در مقابل جان سینا بود، جایی که برنده برای کسب عنوان در رسلمنیا 21 با قهرمان دبلیو دبلیو ای روبرو می شد.

داستان

پس از پیروزی در یک مسابقه 15 نفره رویال رامبل در اپیزود 29 ژانویه اسمکدان!، ادی گوئررو این حق را به دست آورد که در مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای در No Way Out در برابر قهرمان براک لزنر در یک مسابقه انفرادی به چالش بکشد.خارج از خط داستانی با گوئررو، لزنر درگیر رقابت صحنه‌ای با گلدبرگ، یکی از اعضای برند راو بود. دشمنی بین لزنر و گلدبرگ در رویال رامبل آغاز شد. لزنر در بازی رویال رامبل در حمله به گلدبرگ دخالت کرد که باعث شد گلدبرگ از مسابقه حذف شود.

در 26 ژانویه و 29 ژانویه، گلدبرگ و لزنر تبلیغاتی را در قسمت‌های مربوط به راو و اسمک‌دان اجرا کردند که در آن به یکدیگر توهین کردند.در قسمت دوم فوریه Raw، کلانتر استیو آستین به گلدبرگ این گزینه را داد که با دادن یک بلیط ردیف اول به گلدبرگ شرکت کند. در اپیزود 5 فوریه اسمک‌دان!، خط داستانی بین گوئررو و لزنر زمانی که آنها پس از یک بخش مصاحبه درون رینگ شروع به نزاع کردند، تقویت شد.

در اپیزود 5 فوریه اسمکدان!، مدیر کل پل هیمن یک مسابقه تهدید سه گانه بین بیگ شو، کرت آنگل و جان سینا برای No Way Out برنامه ریزی کرد. برنده آن مسابقه برای کسب عنوان با قهرمان WWE در رسلمنیا XX روبرو می شود. این رقابت در اپیزود 12 فوریه اسمک‌دان!، زمانی که انگل قرار بود با گوئررو برای رویارویی با بیگ شو و لزنر تیم شود، ادامه یافت، اما در پشت صحنه بیهوش پیدا شد. سپس سینا جایگزین آنگل در مسابقه شد و بیگ شو و لزنر را با گوئررو شکست داد.دانلود نو وی اوت 2004 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.