دانلود نو وی اوت 2006

دانلود نو وی اوت 2006 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نو وی اوت 2006 : No Way Out 2006 هشتمین رویداد نو وی اوت بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد به طور انحصاری برای کشتی گیران اسمکدان این تبلیغات برگزار شد! تقسیم برند این رویداد در 19 فوریه 2006 در 1st Mariner Arena در بالتیمور، مریلند برگزار شد. آهنگ رسمی “بازی مرگبار” توسط Theory of a Deadman بود.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی شاهد دفاع کرت آنگل از قهرمانی سنگین وزن جهان در برابر The Undertaker بود. Angle پس از برگرداندن یک Triangle Choke به یک روکش چاقوی جک برنده مسابقه شد. یکی از مسابقات غالب روی کارت، رندی اورتون در مقابل ری میستریو برای مسابقه قهرمانی جهان میستریو در رسلمنیا 22 بود. اورتون در حالی که از طناب ها برای اهرم بیشتر استفاده می کرد، مسابقه را با یک رول آپ برنده شد. یکی دیگر از بازی‌های اولیه در آندر کارت، بوکر تی در مقابل کریس بنوا برای مسابقات قهرمانی WWE ایالات متحده بود که بنوا پس از اینکه بوکر را مجبور کرد به کراس‌فیس کریپلر تسلیم شود، برنده شد.

داستان

دعوای اصلی که به سمت No Way Out پیش می‌رفت، بین کورت آنگل و آندرتیکر بود که این دو بر سر قهرمانی سنگین‌وزن جهان درگیر شدند. در پرداخت قبلی، رویال رامبل، انگل مارک هنری را شکست داد تا قهرمانی سنگین وزن جهان را حفظ کند. وقتی مسابقه تمام شد، آندرتیکر بیرون آمد و برای قهرمانی سنگین وزن جهان چالشی را برای آنگل صادر کرد. در اپیزود 3 فوریه SmackDown!، Angle پیشنهاد او را پذیرفت و مسابقه در No Way Out رسمی شد.

هفته بعد در اسمکدان!، آندرتیکر پس از اینکه MNM همراه با دایوری بیرون آمدند و به آندرتیکر حمله کردند، با رد صلاحیت شدن، هنری را شکست داد. پس از مسابقه، MNM، هنری و دایوری به آندرتیکر حمله کردند تا اینکه آنگل بیرون آمد و سیو را انجام داد. اسمکدان! مدیر کل تئودور لانگ سپس اعلام کرد که آندرتیکر و آنگل هفته آینده در یک مسابقه 3 به 2 هندیکپ مقابل هنری و MNM قرار خواهند گرفت.دانلود نو وی اوت 2006 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.