دانلود نیو یرز رولوشن 2006

دانلود نیو یرز رولوشن 2006

دانلود نیو یرز رولوشن 2006 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نیو یرز رولوشن 2006 : New Year’s Revolution 2006 دومین رویداد نیو یرز رولوشن بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد منحصرا برای کشتی گیران برند Raw برگزار شد. این رویداد منحصرا برای کشتی گیران بخش برند Raw برگزار شد. در 8 ژانویه 2006 در پپسی آرنا در آلبانی، نیویورک برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی یک مسابقه Elimination Chamber برای قهرمانی WWE با حضور قهرمان جان سینا، کرت آنگل، شاون مایکلز، کین، کارلیتو و کریس مسترز بود. سینا پس از آخرین بار حذف کارلیتو در این مسابقه پیروز شد و عنوان قهرمانی را حفظ کرد. پس از مسابقه، اج قرارداد خود را با پول نقد نقد کرد و سینا را شکست داد و قهرمانی دبلیو دبلیو ای را برد، که اولین مسابقه مانی در بانک نقدی بود. یکی از مسابقات غالب روی کارت، تریپل اچ در مقابل بیگ شو بود که تریپل اچ پس از اجرای یک Pedigree با پین فال برنده شد. یکی دیگر از بازی‌های اولیه در آندرکارت، Ric Flair در مقابل Edge برای مسابقات قهرمانی بین قاره‌ای WWE بود، که فلیر پس از اینکه Edge عمداً خود را رد صلاحیت کرد، برنده شد.

داستان

دشمنی اصلی به انقلاب سال نو بین جان سینا، کرت آنگل، شاون مایکلز، کین، کارلیتو و کریس مسترز بر سر قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود. این دشمنی در اپیزود راو در 5 دسامبر 2005 شروع شد، زمانی که اریک بیشوف اعلام کرد مسابقه حذفی برای انقلاب سال نو برگزار می شود. در 12 دسامبر، مسابقات مقدماتی برای مسابقه Elimination Chamber برگزار شد. آنگل پس از شکست دادن ریک فلیر، کارلیتو پس از شکست دادن شلتون بنجامین، شاون مایکلز پس از شکست دادن بیگ شو با رد صلاحیت، کریس مسترز پس از شکست دادن ویسرا و در نهایت کین پس از شکست دادن تریپل اچ با کمک شریک خود، بیگ شو، واجد شرایط شدند.

دعوای ثانویه ای که به پرداخت به ازای هر ویو وارد شد، بین تریپل اچ و بیگ شو بود. این رقابت در 28 نوامبر شروع شد، زمانی که تریپل اچ در مورد نابودی Ric Flair لاف زد تا اینکه شو آمد و با او مقابله کرد. در اپیزود 12 دسامبر راو، شو در یک مسابقه مقدماتی برای مسابقه Elimination Chamber با شاون مایکلز روبرو شد تا اینکه تریپل اچ با یک صندلی فولادی پایین آمد و به قصد رد صلاحیت شدن شو به مایکلز ضربه زد.دانلود نیو یرز رولوشن 2006 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.