دانلود هل این سل 2009

دانلود هل این سل 2009 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود هل این سل 2009 : Hell in a Cell 2009 اولین رویداد سالانه هل این سل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 4 اکتبر 2009 در مرکز Prudential در نیوآرک، نیوجرسی برگزار شد. این جایگزین PPV قبلی سالانه اکتبر، No Mercy شد. این تنها رویداد Hell in a Cell بود که برند ECW را به نمایش گذاشت، زیرا در فوریه 2010 منحل شد.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در کارت این رویداد برگزار شد. این رویداد چیزی را به نمایش گذاشت که به عنوان یک سوپرکارت شناخته می شد. که بیش از یک مسابقه رویداد اصلی را نشان می داد. مفهوم رویداد این بود که هر یک از این مسابقات رویداد اصلی به عنوان مسابقات Hell in a Cell مورد رقابت قرار می گرفت. رویدادهای اصلی شامل D-Generation X (Triple H و Shawn Michaels) بود که The Legacy (Cody Rhodes و Ted DiBiase) را شکست داد. رندی اورتون جان سینا را شکست داد و قهرمان WWE شد. و The Undertaker با شکست CM Punk قهرمان سنگین وزن جهان شد.

از دیگر مسابقاتی که در این رویداد به نمایش گذاشته شد. جان موریسون در دفاع از قهرمانی بین قاره‌ای دبلیو دبلیو ای در برابر دالف زیگلر، میکی جیمز در مقابل آلیشیا فاکس برای مسابقات قهرمانی دیواس دبلیو دبلیو ای. قهرمانان تگ تیم دبلیو دبلیو ای متحد کریس جریکو و بیگ شو در مقابل باتیستا و ری میستریو، درو مک اینتایر در مقابل آر.تروت، و یک مسابقه تهدید سه گانه برای قهرمانی WWE ایالات متحده بین کوفی کینگستون، میز و جک سواگر. این رویداد همچنین آخرین باری است که جیم راس به‌عنوان بخشی از تیم تفسیری WWE به‌صورت تمام‌وقت برای یک رویداد پرداخت به ازای مشاهده تماس می‌گیرد و به بعد به تفسیر پاره‌وقت می‌پردازد. پرداخت به ازای هر بازدید 283000 خرید داشته است که از 261000 خرید No Mercy 2008 افزایش یافته است.

داستان

رقابت اصلی برند راو بین D-Generation X (Triple H و Shawn Michaels) و The Legacy (تد دیبیاس و کودی رودز) بود. تریپل اچ و شاون مایکلز واحد تگ تیم خود D-Generation X را در سامراسلم در تلاشی پیروز در برابر تد دیبیاس و کودی رودز (که در مجموع به عنوان The Legacy شناخته می شوند) اصلاح کردند. تقابل آنها در هفته‌های آتی ادامه یافت. و سپس منجر به تعداد سقوط‌ها در هر جایی شد که فقط با سابمیشن برنده می‌شد.که باعث شد The Legacy برنده شود. پس از آخرین نزاع بزرگ بین هر دو تیم در شب بعد در راو، بعداً در همان شب اعلام شد که آنها یک بار دیگر در رویدادی در یک مسابقه Hell in a Cell خودشان روبرو خواهند شد.دانلود هل این سل 2009 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.