دانلود هل این سل 2010

دانلود هل این سل 2010 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود هل این سل 2010 : Hell in a Cell 2012 دومین رویداد سالانه هل این سل بود که توسط WWE تولید شد.این مسابقه برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 3 اکتبر 2010 در مرکز خطوط هوایی آمریکا در دالاس، تگزاس برگزار شد. این آخرین بازی Hell in a Cell بود که در طول اولین تقسیم برند برگزار شد. که در آگوست 2011 به پایان رسید، اما در ژوئیه 2016 دوباره برقرار شد.

نتایج مسابقات رویداد

در این رویداد 6 مسابقه برگزار شد. در رویداد اصلی، کین قهرمانی سنگین وزن جهان را در برابر The Undertaker in a Hell in a Cell حفظ کرد. این موضوع Hell in a Cell 2010 را به آخرین پرداخت به ازای WWE تبدیل کرد. که در آن مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان تا زمان TLC: Tables, Ladders and Chairs (2013) در رویداد اصلی بود. سایر مسابقات عبارتند از: رندی اورتن در مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای در برابر شیمس در جهنم در سلول. دنیل برایان قهرمانی ایالات متحده را در برابر The Miz و جان موریسون در یک مسابقه سه گانه تهدید ارسالی، وید بارت جان سینا را شکست داد و اج شکست داد.

داستان

رقابت اصلی برند راو قهرمان جدید رندی اورتون در برابر قهرمان سابق شیموس در جهنم در سلول برای مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود. در Night of Champions، اورتون در یک چالش شش تکه در برابر کریس جریکو، اج، جان سینا، وید بارت و شیمس قهرمان شد. و پس از یک رگه پیروزی که منجر به پرداخت به ازای هر نمایش شد، قهرمان شد. شب بعد در راو، شیمس بند بازگشت خود را برای قهرمانی مورد استفاده قرار داد. مدیر کل ناشناس خام با این مسابقه موافقت کرد و به آن اجازه داد به عنوان مسابقه جهنمی در سلول مسابقه داده شود.

رقابت اصلی برند اسمک‌دان، قهرمانی کین در برابر مسابقه The Undertaker in a Hell in a Cell برای قهرمانی سنگین وزن جهان بود. در خط داستانی، کین به آندرتیکر حمله کرد تا او را در حالت نباتی قرار دهد. و قدرت هایش را بدزدد، که منجر به تسلط کین بر آندرتیکر پس از بازگشت آندرتیکر شد. در Night of Champions، کین در یک مسابقه No Holds Barred برای قهرمانی با The Undertaker روبرو شد که او برنده شد.دانلود هل این سل 2010 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.