دانلود هل این سل 2012

دانلود هل این سل 2012 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود هل این سل 2012 : Hell in a Cell 2012 چهارمین رویداد سالانه هل این سل بود که توسط WWE تولید شد. در 28 اکتبر 2012 در فیلیپس آرنا در آتلانتا، جورجیا برگزار شد. این رویداد در مجموع 199,000 خرید انجام داد که نسبت به رویداد سال قبل که 182,000 خرید داشت، بهبود یافته است.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد بدون هیچ مسابقه ای در پیش نمایش به رقابت پرداختند. در رویداد اصلی، سی ام پانک رایبک را در مسابقه جهنمی در سلول شکست داد. تا قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کند و به روند شکست ناپذیری رایبک پایان دهد. در دیگر مسابقات برجسته، بیگ شو شیموس را شکست داد و قهرمان سنگین وزن جهان شد. و ایو تورس نیز لیلا و کیتلین را شکست داد تا قهرمانی دیواس دبلیو دبلیو ای را حفظ کند.

داستان

برنامه اصلی شامل دفاع سی ام پانک از قهرمانی دبلیو دبلیو ای خود در برابر رایبک بود که در داخل Hell in a Cell مسابقه داده شد. در Night of Champions ماه قبل، سی ام پانک و جان سینا با یکدیگر به تساوی رسیدند. که سینا در حالی که پانک را سنجاق می‌کرد، شانه‌هایش را پایین انداخت و آن را به یک پین دوبل تبدیل کرد. پس از این، او به طور مداوم پانک را به یک مسابقه مجدد دعوت کرد.

حتی در حالی که در اوایل ماه از یک عمل جراحی بازو بهبود می یافت. پانک قبول نکرد. در تمام این مدت رایبک، که از زمان ورود مجدد به WWE در ماه آوریل (بدون احتساب زمان او به عنوان شخصیت اسکیپ شفیلد) شکست نخورده بود. سعی کرده بود پانک را با پانک که معمولاً فرار می کرد. مقابله کند. این در قسمتی از Raw به اوج خود رسید. که در آن وینس مک ماهون رئیس WWE وارد شد و پانک را مجبور کرد انتخاب کند که آیا می‌خواهد با جان سینا یا رایبک روبرو شود. با این حال، زمانی که پانک برای تصمیم گیری طولانی شد، با تایید سینا، مک ماهون تصمیم گرفت که رایبک باشد. اعلام شد که بازی Hell in a Cell خواهد بود.دانلود هل این سل 2012 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.