دانلود هل این سل 2016

دانلود هل این سل 2016 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره هل این سل 2016

دانلود هل این سل 2016 : Hell in a Cell سال 2016 هشتمین رویداد کشتی کج به نام هل این ا سل Hell in a Cell بود که توسط WWE تولید شد. این مسابقه منحصرا برای کشتی گیران بخش برند Raw برگزار شد. این رویداد در 30 اکتبر 2016 در باغ TD در بوستون، ماساچوست برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش Kickoff. برای اولین بار در تاریخ برای پرداخت به ازای هر نمایش WWE، مسابقه دیواز رویداد اصلی بود. که همچنین اولین مسابقه Hell in a Cell دیواز بود که در آن شارلوت ساشا بنکس را شکست داد. و سومین قهرمانی دیواز خام خود را به دست آورد. دبلیو دبلیو ای دو مسابقه دیگر را به عنوان مسابقات رویداد اصلی معرفی کرد. که آنها نیز مسابقات Hell in a Cell بودند: کوین اونز با شکست ست رولینز قهرمانی جهانی WWE را حفظ کرد. و در مبارزه آغازین، رومن رینز قهرمانی ایالات متحده را در برابر روسف حفظ کرد.

تاریخچه هل این سل

Hell in a Cell یک رویداد پرداخت به ازای نمایش (PPV) و شبکه WWE است که هر ساله در اکتبر توسط WWE از سال 2009 تولید می شود. مفهوم نمایش از مسابقه تاسیس WWE Hell in a Cell می آید که در آن رقبا در داخل یک 20 با هم مبارزه می کنند. -ساختار سلولی سقف دار با ارتفاع پا در اطراف حلقه و ناحیه کنار رینگ. مسابقه رویداد اصلی کارت تحت شرط Hell in a Cell برگزار می‌شود.

رویداد 2016 که در 22 آگوست 2016 اعلام شد، هشتمین رویداد Hell in a Cell بود و در 30 اکتبر در باغ TD در بوستون، ماساچوست برگزار شد. فروش بلیط ها از 26 آگوست از طریق Ticketmaster آغاز شد. این رویداد به طور انحصاری کشتی گیرانی از بخش برند Raw را به نمایش گذاشت. پس از معرفی مجدد افزونه برند در ماه جولای، جایی که WWE دوباره فهرست خود را به برندهایی تقسیم کرد. که کشتی گیران به طور انحصاری برای اجرا در نظر گرفته شدند.

داستان

در Clash of Champions، شارلوت ساشا بنکس و بیلی را شکست داد. تا قهرمانی زنان راو را حفظ کند. در اپیزود 3 اکتبر سریال راو، پس از اینکه بیلی، دانا بروک، شاگرد شارلوت را در پشت صحنه بیرون آورد. بنکس با تسلیم شارلوت را شکست داد و دو بار قهرمان شد. . یک مسابقه مجدد برای Hell in a Cell برنامه ریزی شده بود و در 10 اکتبر قسمت Raw، بنکس شارلوت را به مسابقه Hell in a Cell دعوت کرد که شارلوت پذیرفت. این موضوع بعداً توسط مدیر کل راو، میک فولی تأیید شد و این اولین مسابقه جهنمی در سلول شد.

در کلش اف چمپیونز، رومن رینز قهرمان ایالات متحده از روسف شد. شب بعد در راو، بازی برگشت بین این دو با شمارش دوبل به پایان رسید. در اپیزود 3 اکتبر راو، همسر روسف، لانا، خواستار یک مسابقه مجدد شد. پس از آن، روسف به رینز حمله کرد و سعی کرد با کمربند تایتل ترک کند. اما رینز با پانچ سوپرمن به او حمله کرد و اعلام کرد که با روسف در جهنم مبارزه خواهد کرد. a Cell match، درخواستی که بعداً توسط مدیریت تأیید شد.

روش دانلود

دانلود هل این سل 2016 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.