دانلود هل این سل 2019

دانلود هل این سل 2019 با کیفیت بالا

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود هل این سل 2019 – Hell in a Cell 2019 یازدهمین رویداد هل این سل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد برای کشتی گیرانی از برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 6 اکتبر 2019 در مرکز Golden 1 در ساکرامنتو، کالیفرنیا برگزار شد.این رویداد با استقبالی متفاوت از سوی منتقدان و طرفداران مواجه شد. اگرچه دو مسابقه اول اول به طور کلی مورد تحسین قرار گرفتند، رویداد اصلی به دلیل پایان یافتن آن به طور جهانی مورد بررسی قرار گرفت.

مسابقات رویداد

نه مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش کیک آف. دو مسابقه Hell in a Cell در این رویداد به رقابت پرداختند که هر دو برای برند Raw بودند. رویداد اصلی که مسابقه قهرمانی جهانی جهنم در سلول بین ست رولینز مدافع عنوان قهرمانی و بری وایات “دیوکار” بود، با توقف داور پایان یافت. در دیگر مسابقه Hell in a Cell، که مبارزه افتتاحیه بود، بکی لینچ ساشا بنکس را شکست داد تا قهرمانی زنان خام را حفظ کند. در دیگر مسابقات برجسته، دنیل برایان و رومن رینز اریک روون و لوک هارپر را در یک مسابقه تگ تیم گردباد شکست دادند و شارلوت فلیر با شکست دادن بیلی، برای پنجمین بار قهرمان مسابقات قهرمانی زنان اسمکدان شد و رکورد دهمین قهرمانی خود را در مجموع در فهرست اصلی WWE به دست آورد.

داستان

در میان این گمانه زنی ها مبنی بر اینکه بری وایات برای مسابقات قهرمانی جهانی در Hell in a Cell به چالش خواهد کشید، [12] وایات ظاهراً این شایعات را در بخش “Firefly Fun House” در قسمت دوم سپتامبر Raw تایید کرد. پس از دفاع موفق ست رولینز از عنوان در کلش آو چمپیونز، وایات به عنوان شخصیت جایگزین شیطانی خود یعنی شیطان ظاهر شد و با خواهر ابیگیل و پنجه مندیبل به رولینز حمله کرد.

شب بعد در راو، رولینز به حمله The Fiend پرداخت و اعلام کرد که در این رویداد با The Fiend in a Hell in a Cell روبرو خواهد شد.با این حال، این مسابقه لزوماً برای مسابقات قهرمانی جهانی نبود، زیرا قبل از Hell in a Cell، رولینز یک دفاع از عنوان برنامه ریزی شده در قسمت 30 سپتامبر Raw داشت.زمانی که The Fiend به رولینز حمله کرد، آن مسابقه بدون مسابقه به پایان رسید. در نتیجه، رولینز عنوان را حفظ کرد، بنابراین رسماً مسابقه خود را در برابر The Fiend at Hell in a Cell برای قهرمانی جهانی انجام داد.دانلود هل این سل 2019 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2019 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.