دانلود هل این سل 2020

دانلود هل این سل 2020 با کیفیت بالا

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود هل این سل 2020 – Hell in a Cell 2020 دوازدهمین رویداد هل این سل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 25 اکتبر 2020، از WWE ThunderDome، به میزبانی مرکز Amway در اورلاندو، فلوریدا برگزار شد. این آخرین Hell in a Cell بود که در ماه اکتبر برگزار شد، زیرا رویداد 2021 مجموعه رویدادها را به ژوئن منتقل کرد.

مسابقات رویداد

هفت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. سه مسابقه Hell in a Cell در این رویداد به رقابت پرداختند، دو مسابقه برای برند اسمکدان و دیگری برای راو. در رویداد اصلی، رندی اورتن با شکست درو مک اینتایر در مسابقه جهنمی در سلول، قهرمانی دبلیو دبلیو ای را برای دهمین بار کسب کرد، بنابراین با تریپل اچ برای دومین عنوان برتر جهان در مجموع 14 برابر شد.

مسابقات سلولی، رومن رینز جی اوسو را شکست داد تا قهرمانی جهانی را در مبارزه افتتاحیه حفظ کند، که همچنین اولین باری بود که مسابقه “من ترک” در داخل ساختار انجام می شد، در حالی که ساشا بنکس با شکست دادن بیلی قهرمان قهرمانی دیواز اسمکدان شد و به این ترتیب پایان یافت. عنوان رکورد بیلی در 380 روز سلطنت کرد. این باعث شد بنکس سومین قهرمان گرند اسلم زنان دبلیو دبلیو ای و همچنین چهارمین برنده تاج سه گانه دیواز دبلیو دبلیو ای شود.

داستان

در سامراسلم، درو مک اینتایر رندی اورتن را شکست داد تا قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کند.[22] اورتون یک مسابقه مجدد برای عنوان قهرمانی در کلش اف چمپیونز به دست آورد، جایی که مک اینتایر یک بار دیگر و این بار در یک مسابقه آمبولانس حفظ شد. در طول آن مسابقه، چندین افسانه که اورتون در چند ماه گذشته به آنها حمله کرد، بازگشتند تا انتقام خود را از اورتون بگیرند، از جمله بیگ شو، کریستین، شاون مایکلز، و ریک فلیر، که آمبولانس را رانندگی کرد.

اگرچه مک‌اینتایر با افسانه‌ها در راو زیر جشن گرفت، اورتن قبل از پایان نمایش، به تمام افسانه‌ها در پشت صحنه در سالن خصوصی‌شان حمله کرد.هفته بعد، اورتن مک اینتایر را به مسابقه ای در جهنم در سلول برای کسب عنوان با پرداخت به ازای همنام دعوت کرد که مک اینتایر آن را پذیرفت.دانلود هل این سل 2020 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2020 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.