دانلود هل این سل 2021

دانلود هل این سل 2021 با کیفیت بالا

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود هل این سل 2021 – Hell in a Cell 2021 سیزدهمین رویداد هل این سل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 20 ژوئن 2021 از WWE ThunderDome به میزبانی مرکز Yuengling در تامپا، فلوریدا برگزار شد. این آخرین PPV WWE بود که از ThunderDome پخش می شد، و متعاقباً آخرین PPV در محل اقامت WWE در مرکز Yuengling، به دلیل از سرگیری تورهای زنده شرکت با طرفداران در اواسط جولای. این اولین رویداد Hell in a Cell بود که در ماه ژوئن برگزار شد، زیرا این رویداد عموماً در ماه اکتبر برگزار شد و تنها بار دوم این رویداد در ماه اکتبر برگزار نشد که اولین مورد آن نسخه سپتامبر 2018 بود. همچنین اولین Hell in a Cell بود که به صورت زنده از Peacock پخش می شد.

مسابقات رویداد

هفت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. دو مسابقه Hell in a Cell در این رویداد به رقابت پرداختند. در رویداد اصلی که مسابقه Raw’s Hell in a Cell بود، بابی لشلی در مسابقه Last Chance درو مک اینتایر را شکست داد تا قهرمانی WWE را حفظ کند. در دیگر مسابقه Hell in a Cell، که مبارزه افتتاحیه بود، بیانکا بلیر بیلی را شکست داد تا قهرمانی دیواز اسمکدان را حفظ کند. در دیگر مسابقات برجسته، شارلوت فلیر، قهرمان زنان راو، رئا ریپلی را با محرومیت شکست داد، بنابراین ریپلی عنوان قهرمانی را حفظ کرد و ست رولینز، سزارو را شکست داد.

داستان

در بک‌لش رسلمنیا، بابی لشلی درو مک اینتایر و براون استرومن را شکست داد تا قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کند.[19] شب بعد در Raw، MVP و Lashley یک چالش آزاد برای هر کسی که در فهرست راو قرار داشت به جز McIntyre و Strowman صادر کردند. بعداً در رویداد اصلی، مشخص شد که چالش آزاد فقط رویارویی با لشلی بود تا مسابقه عنوان. کوفی کینگستون از New Day به چالش پاسخ داد و به لطف حواس پرتی مک اینتایر، لشلی را شکست داد.

هفته بعد، آدام پیرس، مسئول دبلیو دبلیو ای، مسابقه ای بین مک اینتایر و کینگستون را برنامه ریزی کرد که در آن برنده برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای در Hell in a Cell به مصاف لشلی می رفت، اما پس از دخالت لشلی و ام وی پی، مسابقه بدون مسابقه تمام می شد. یک مسابقه مجدد برای هفته بعد برنامه ریزی شد که در آن اگر لشلی و/یا MVP در کنار رینگ بودند یا در مسابقه دخالت می کردند، لشلی 90 روز بدون دستمزد محروم می شد.دانلود هل این سل 2021 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2021 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.