دانلود وان نایت استند 2006

دانلود وان نایت استند 2006

دانلود وان نایت استند 2006 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود وان نایت استند 2006 : One Night Stand 2006 دومین رویداد وان نایت استند بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد در 11 ژوئن 2006 در سالن رقص Hammerstein در محله منهتن نیویورک، نیویورک برگزار شد. مانند رویداد سال قبل، اگرچه کشتی گیران WWE’s Raw و SmackDown! بخش‌های برند در این نمایشگاه ظاهر شده بودند، این نمایش عمدتاً به‌عنوان یک نمایش مجدد برای کشتی‌گیران از تبلیغ سابق کشتی قهرمانی شدید (ECW) برگزار شد که دارایی‌های آن را WWE در سال 2003 به دست آورد. درست قبل از این رویداد، WWE همچنین یک برند سوم را تأسیس کرد. ECW برای کشتی گیران ارتقاء قبلی و استعدادهای جدیدتر دوبله شده است. این رویداد به نوبه خود اولین PPV WWE بود که برند ECW را به نمایش گذاشت.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی جان سینا در مقابل راب ون دم برای مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود که ون دام پس از اجرای یک پنج ستاره قورباغه اسپلش به دنبال تداخل اج با پین فال برنده شد. بازی غالب روی آندرکارت ری میستریو در مقابل سابو برای مسابقات قهرمانی جهان بود، که پس از اینکه سابو یک DDT تریپل پرش را روی میستریو از طریق میزی روی زمین اجرا کرد و باعث شد هر دو مرد کایفابه نتوانند کشتی بگیرند، بدون مسابقه به پایان رسید. Mysterio این عنوان را حفظ کرد.

مسابقه دیگری که در آندر کارت وجود داشت، ادج، میک فولی و لیتا در مقابل تری فانک، تامی دریمر و بیولا مک گیلیکاتی در یک مسابقه بین جنسیتی هاردکور بود. این رویداد به دلیل حضور کوین استین، کشتی گیر حرفه ای چریکی، که در بین تماشاگران نمایش بود و بعداً به عنوان کوین اونز در سال 2014 با WWE قرارداد امضا کرد، قابل توجه است.

داستان

دعوای اصلی بر سر مسابقات وان نایت استند بین جان سینا و راب ون دام بر سر مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود. در رسلمنیا، ون دام در یک مسابقه شش نفره مانی این بانک نردبان شرکت کرد، که در آن ون دام پیروز شد و این حق را به دست آورد که در 12 ماه هر زمان که بخواهد با قهرمان مورد نظر خود روبرو شود.در اپیزود 22 می راو، ون دام اعلام کرد که از فرصت خود در برابر سینا برای قهرمانی WWE در One Night Stand پول نقد خواهد کرد. آن دو چپ و راست را با کریس مسترز (که سینا به تازگی در یک مسابقه شکست داده بود) هم درگیر شدند.

حواس پرتی به ون دام اجازه داد تا کیف خود را به صورت سینا پرتاب کند و سپس با ون دامیناتور به او ضربه بزند.[10] این دو برای مسابقه خود در قسمت 5 ژوئن 2006 راو قرارداد امضا کردند. قبل از امضای قرارداد، ون دام به سینا گفت که قهرمان WWE در One Night Stand خواهد شد و نام آن را به قهرمانی سنگین وزن جهان ECW تغییر خواهد داد.دانلود وان نایت استند 2006 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.