دانلود ونجنس 2003

دانلود ونجنس 2003 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود ونجنس 2003 : Vengeance 2003 سومین رویداد سالانه ونجنس بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد به طور انحصاری برای کشتی گیران اسمکدان برگزار شد! تقسیم برند این رویداد در 27 ژوئیه 2003 در مرکز پپسی در دنور، کلرادو برگزار شد.

Vengeance تقریباً 9500 بازدیدکننده داشت و حدود 322000 خرید پرداخت به ازای هر نمایش دریافت کرد. این رویداد به WWE کمک کرد تا درآمد پرداخت به ازای هر نمایش خود را 6.2 میلیون دلار نسبت به سال قبل افزایش دهد.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه کشتی حرفه ای در کارت این رویداد در نظر گرفته شده بود. رویداد اصلی یک مسابقه Triple Threat برای مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود که در آن کرت آنگل قهرمان دبلیو دبلیو ای براک لزنر و بیگ شو را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد. دو مسابقه برجسته در آندرکارت برنامه ریزی شده بود که در آن وینس مک ماهون رئیس WWE زک گوون را شکست داد و آندرتیکر جان سینا را شکست داد.

داستان

رویداد اصلی در Vengeance نشان داد که براک لزنر قهرمان دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای در مقابل بیگ شو و کرت آنگل در یک مسابقه تریپل تریت از عنوان دفاع می کرد. شروع بازی چهار ماه قبل در رسلمنیا XIX بود، جایی که لزنر آنگل را شکست داد و قهرمانی دبلیو دبلیو ای را برد، زیرا آنگل پس از آن تحت عمل جراحی گردن قرار گرفت. دو ماه بعد در روز داوری، لزنر بیگ شو را در یک مسابقه برانکارد شکست داد تا عنوان را حفظ کند. در قسمت 29 می اسمکدان!، بیگ شو با چاک پالمبو و جانی استامبولی متحد شد و آندرتیکر و براک لزنر را شکست داد. در اپیزود 5 ژوئن اسمکدان!، انگل بازگشت و بیگ شو به او حمله کرد، اما لزنر آمد تا او را نجات دهد و بیگ شو را به مسابقه تایتل دعوت کند.

در اپیزود 12 ژوئن اسمکدان!، در جریان مسابقه بین لزنر و بیگ شو، حلقه سقوط کرد و باعث شد که مسابقه بدون مسابقه تمام شود. در اپیزود 19 ژوئن SmackDown!، این دو یک مسابقه مجدد داشتند، اما بزرگترین تیم تگ جهان (شلتون بنجامین و چارلی هاس) به لزنر حمله کردند و باعث شد انگل و آقای آمریکا برای نجات به میدان بروند، فقط برای بیگ شو که همه را chokeslam کرد. آنها در اپیزود 26 ژوئن اسمکدان!، این شش مرد در یک مسابقه تگ مبارزه کردند که در آن بیگ شو، آقای آمریکا را سنجاق کرد تا در مسابقه برای تیمش پیروز شود..دانلود ونجنس 2003 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.