دانلود ونجنس 2006

دانلود ونجنس 2006 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود ونجنس 2006 : Vengeance 2006 ششمین رویداد سالانه ونجنس و نخستین رویداد نایت آف چمپیونز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد منحصرا برای کشتی گیران برند Raw برگزار شد. این رویداد در 25 ژوئن 2006 در Charlotte Bobcats Arena در شارلوت، کارولینای شمالی برگزار شد. این آخرین رویداد انحصاری برند Vengeance تا سال 2021 بود.

Vengeance بیش از 400,000 دلار از فروش بلیط از حضور 6,800 نفر به دست آورد و 320,000 خرید پرداخت به ازای هر نمایش دریافت کرد که به WWE کمک کرد درآمد پرداخت به ازای هر نمایش خود را 21.6 میلیون دلار نسبت به سال قبل افزایش دهد. زمانی که این رویداد به صورت DVD منتشر شد، در جدول فروش دی وی دی بیلبورد به جایگاه اول رسید. بخش کشتی حرفه‌ای وب‌سایت Canadian Online Explorer به کل مسابقات 6.5 از 10 ستاره، بالاتر از امتیاز رویداد 6 از 10 در سال 2005، امتیاز داد.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه کشتی حرفه ای در کارت این رویداد به چشم می خورد. این کارت دارای هشت مسابقه تلویزیونی بود، از جمله دو رویداد اصلی که منجر به شکست دادن راب ون دام بر اج برای حفظ قهرمانی دبلیو دبلیو ای و D-Generation X (DX) (Triple H و Shawn Michaels) با شکست دادن Spirit Squad (کنی، جانی، میچ، نیکی) شد. و مایکی) در یک مسابقه 5 بر 2 هندیکپ. یک مسابقه روی آندرکارت نمایش داده شد که در آن جان سینا سابو را در مسابقه چوب بری Extreme Rules شکست داد که در آن سوپراستارهایی از برندهای Raw و ECW در کنار رینگ حضور داشتند. این رویداد به خاطر اولین حضور لوک گالوز در حلقه WWE که تحت شخصیت “Impostor Kane” خود کشتی گرفت، قابل توجه است.

داستان

رقابت اصلی به سمت Vengeance بین قهرمان WWE و قهرمان جهانی ECW راب ون دام بود که در حال دفاع از قهرمانی WWE در برابر Edge در یک مسابقه انفرادی بود. ساخت این مسابقه در اولین نمایش تلویزیونی ECW در علمی تخیلی آغاز شد، که در آن ون دام قهرمان سنگین وزن جهان ECW (که بعداً به سادگی به عنوان قهرمانی جهانی ECW شناخته شد) توسط پل هیمن اعطا شد، بنابراین ون دام یک قهرمان دوگانه شد.

با برگزاری هر دو مسابقات قهرمانی ECW و WWE. سپس جشن ون دام توسط اج و دوست دخترش لیتا قطع شد. ادج که مدعی شماره یک این عنوان بود، به ون دام اطلاع داد که هر دو مشترکات زیادی دارند و اشاره کرد که هر دو برنده Money in the Bank بوده و با موفقیت قهرمان WWE شده اند.دانلود ونجنس 2006 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.