دانلود کلش اف چمپیونز 2016

دانلود کلش اف چمپیونز 2016 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره کلش اف چمپیونز 2016

دانلود کلش اف چمپیونز 2016 : Clash of Champions در سال 2016 برای اولین بار WWE برگزار شد. این مسابقه منحصرا برای کشتی گیران بخش برند Raw برگزار شد. این رویداد در 25 سپتامبر 2016 در خانه زمینی زندگی بانکرز در ایندیاناپولیس، ایندیانا برگزار شد. Clash of Champions جایگزین رویداد سالانه قبلی WWE، Night of Champions شد. و این اولین رویداد با برند Raw پس از معرفی مجدد این برند در جولای 2016 بود. طبق موضوع رویداد، تمام مسابقات قهرمانی منحصر به فرد در آن زمان برای Raw بود. دفاع کرد.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش Kickoff. در رویداد اصلی، کوین اونز با شکست ست رولینز، قهرمانی جهانی WWE را حفظ کرد. از پنج مسابقات قهرمانی انحصاری راو، تنها قهرمانی ایالات متحده دست به دست شد. با رومن رینز که مدافع عنوان قهرمانی، Rusev را شکست داد.

تاریخچه کلش اف چمپیونز

از سال 2007 تا 2015، WWE یک رویداد سالانه با عنوان Night of Champions، یک رویداد پرداخت به ازای مشاهده (PPV) و رویداد شبکه WWE برگزار کرد. که در آن مفهوم این بود که از هر عنوان قهرمانی فهرست اصلی که در آن سال ها توسط WWE تبلیغ می شد، دفاع می شد. در اواسط سال 2016، این تبلیغ، پسوند برند را دوباره معرفی کرد، و دوباره فهرست اصلی آن را بین برندهای راو و اسمکدان تقسیم کرد. که کشتی‌گیران منحصراً برای اجرای برنامه تعیین شده بودند.

همراه با اسپلیت بادامک با نام تجاری PPV انحصاری. Night of Champions به نوبه خود با Clash of Champions جایگزین شد. که در آن سال به عنوان یک PPV انحصاری Raw تأسیس شد و متعاقباً اولین رویداد با نام تجاری Raw از افزونه دوم نام تجاری بود. این رویداد بر اساس مفهومی مشابه Night of Champions تأسیس شد. و هر عنوانی که در آن زمان منحصر به Raw بود، دفاع می‌شد. اینها قهرمانی جهانی WWE، مسابقات قهرمانی زنان خام، قهرمانی ایالات متحده، قهرمانی تیم راو تگ، و قهرمانی وزن رزمی WWE بودند. این رویداد در 25 سپتامبر 2016 در خانه فیلد زندگی بانکرز در ایندیاناپولیس، ایندیانا برگزار شد.

داستان

در سامراسلم، فین بالر با شکست دادن ست رولینز به اولین قهرمان جهانی WWE تبدیل شد. با این حال، او مجبور شد شب بعد در راو به دلیل آسیب دیدگی مشروع از کتف در طول مسابقه، جام قهرمانی را خالی کند. رولینز، کوین اونز، بیگ کاس، و رومن رینز همگی در مسابقات پیروز شدند. تا واجد شرایط یک مسابقه حذفی چهار جانبه در هفته بعد در راو برای مسابقات قهرمانی خالی جهانی شوند. در مورد رولینز و کمک به اوونز برای کسب عنوان قهرمانی هفته بعد، رولینز روی خود را برگرداند. و در مراسم جشن او به اوونز حمله کرد. مدیر کل راو، میک فولی، سپس اوونز را برنامه ریزی کرد تا از قهرمانی خود در برابر رولینز در Clash of Champions دفاع کند.

روش دانلود

دانلود کلش اف چمپیونز 2016 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.