دانلود کپیتال کارنیج 1998

دانلود کپیتال کارنیج 1998 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود کپیتال کارنیج 1998 : دانلود کپیتال کارنیج 1998 تنها رویداد سالانه کپیتال کارنیج بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 6 دسامبر 1998 در لندن آرنا در لندن، انگلستان برگزار شد. در 12 ژوئیه 2010 بر روی DVD در بریتانیا و اروپا منتشر شد، در مجموعه‌ای که شامل No Mercy (UK) به عنوان بخشی از مجموعه Tagged Classics WWE منتشر شده توسط Silver Vision، بدون هیچ گونه ویرایشی در محتوای اصلی، به ویژه حفظ همه ذکرها و ظاهرهای لوگوی WWF دست نخورده و بدون تار بودن.جیم راس در جریان این رویداد دومین حمله فلج بل را روی هوا تجربه کرد. او تا قبل از رویداد اصلی رسلمنیا XV، دیگر به طور رسمی مسابقاتی را برای WWF برگزار نکرد.

نتایج مسابقات رویداد

در رویداد اصلی، شین مک ماهون به عنوان گوینده حلقه، اعلام کرد که تغییرات بیشتری در کارت با پت پترسون به عنوان نگهدارنده زمان مهمان، جرالد بریسکو به عنوان داور ویژه مهمان و بیگ باس من به عنوان مجری در کنار وینی جونز تغییر کرده است. پس از درگیری بین دو مجری، بریسکو به جونز کارت قرمز داد و او را اخراج کرد. مسابقه چهار جانبه پیش از موعد شروع شد و منکایند و کین قبل از رسیدن آندرتیکر با هم درگیر شدند، که انسان را خفه کرد و قبل از بیرون انداختن کین، او را به بیرون پرت کرد.

سپس استیو آستین وارد شد اما در مسیر پیاده‌روی آندرتیکر با او روبرو شد در حالی که منکیند و کین در وسط رینگ به مبارزه ادامه دادند. پس از برخورد با آندرتیکر، آستین سپس منکیند را دور رینگ برد و با سر به میز اعلام و مانع جمعیت کوبید. آستین و آندرتیکر در داخل رینگ به مبارزه ادامه دادند، آستین از جلیقه خود برای خفه کردن حریف خود استفاده کرد اما با بند رخت پرنده و افتادن پا به پایین کشیده شد.

داستان

مسابقه قهرمانی WWF بین این دو جوان 26 ساله، سرعت و چابکی X-Pac را به نمایش گذاشت که او با پریدن از روی شلاق های ایرلندی Rock’s راک را معکوس کرد و با ضربات مختلف او را به زمین زد. در یک نقطه ضربات با چنان تند و تند آمدند که در تلاش برای عقب نشینی از آنها، راک از طریق طناب ها به سمت عقب به صورت او در بیرون افتاد. سپس راک کمربندش را گرفت و سعی کرد مسابقه را ترک کند، اما تریپل اچ و چینا در مسیر پیاده‌روی قرار گرفتند و او را ترساندند و دوباره وارد رینگ شدند. علیرغم اینکه توانست راک را با لگد به زمین بازگرداند، تلاش او برای برانکو باستر او را روی طناب ها گیر کرد و خودش از راکی لگد دریافت کرد.

تریپل اچ شروع به تسلط بر جف جارت با هدلاک های اولیه کشتی کرد و تلاش کرد تا حریف خود را بعد از ضربه زدن به ستون فقرات پین بزند. بعد از اینکه جارت اوت کرد، تریپل اچ را از رینگ به بیرون پرتاب کرد و سپس وقتی به رینگ برگشت، تریپل اچ را روی طناب پایینی خفه کرد و دبرا به تلاش کمک کرد. وقتی تلاشش را تکرار کرد، Chyna او را تعقیب کرد و به تریپل اچ کمک کرد تا به مسابقه برگردد، اما جارت یک نگهدارنده خوابیده که هلمزلی آن را با شکم به عقب برگرداند و هر دو مرد را روی زمین گذاشت.دانلود کپیتال کارنیج 1998 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.