دانلود کینگ آف د رینگ 2000

دانلود کینگ آف د رینگ 2000 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود کینگ آف د رینگ 2000 : King of the Ring 2000 هشتمین رویداد کینگ آف د رینگ بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد چهاردهمین مسابقات پادشاه رینگ را به نمایش گذاشت. رویداد در 25 ژوئن 2000 در مرکز ناوگان در بوستون، ماساچوست برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

مسابقه اصلی یک مسابقه تگ تیمی شش نفره بین گروه مک ماهون-هلمزلی (تریپل اچ، وینس و شین مک ماهون) و تیم The Rock و The Brothers of Destruction (آندرتیکر و کین) بود. در این مسابقه از قهرمانی WWF تریپل اچ دفاع شد. راک به وینس پین زد تا این عنوان را بدست آورد. آندرکارت شامل مسابقات King of the Ring 2000 بود که توسط کرت آنگل برنده شد. نسخه 2000 بزرگترین مسابقات King of the Ring بود که 32 شرکت کننده در آن شرکت کردند.

این مسابقات دیگر که در کارت زیر مشخص شده اند. از جمله مسابقه سه به دو هندیکپ Tables Dumpster بین The Dudley Boyz (بابا ری دادلی و D-Von Dudley) و D-Generation X (Road Dogg، X-Pac و Tori)، یک مسابقه لباس شب هاردکور برای WWF مسابقات قهرمانی هاردکور بین قهرمان پت پترسون و رقیب جرالد بریسکو و یک مسابقه حذفی چهار گوشه برای قهرمانی تگ تیم WWF بین قهرمانان Too Cool (Grand Master Sexay و Scotty 2 Hotty) و تیم های چلنگر Edge و Christian، The Hardy Boyz (Matt Hardy) و جف هاردی) و T & A (تست و آلبرت).

داستان

رویداد پرداخت به ازای هر بازدید، مسابقات سالانه براکت حذفی King of the Ring را به نمایش گذاشت. مسابقات امسال با 32 شرکت کننده، بزرگترین زمین در تاریخ مسابقات را داشت. این مسابقات از آن زمان تاکنون زمینی به این بزرگی نداشته است. مسابقات مقدماتی مسابقات در 29 مه 2000، قسمت Raw is War آغاز شد، با Rikishi و Bull Buchanan که به ترتیب شین مک ماهون و استیو بلکمن را شکست دادند.مسابقات مقدماتی در اپیزود اول ژوئن اسمکدان ادامه یافت، زیرا کرت آنگل برادشاو را شکست داد و کراش هالی آلبرت را شکست داد.

در اپیزود 4 ژوئن از یکشنبه شب هیت، چینا و وال ونیس پدرخوانده و آل اسنو را در مسابقات مربوطه شکست دادند تا برای مسابقات واجد شرایط شوند.در قسمت پنجم ژوئن Raw is War، قهرمان بین قاره‌ای WWF، کریس بنوا و هاردکور هالی به ترتیب با شکست دادن رود داگ و فاروق، واجد شرایط شدند.در اپیزود 8 ژوئن اسمکدان!، کریس جریکو تست را شکست داد و ادی گوئررو، قهرمان اروپایی WWF، مت هاردی را شکست داد و به مسابقات پادشاه حلقه واجد شرایط شد.دانلود کینگ آف د رینگ 2000 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.