دانلود کینگ آف د رینگ 2002

دانلود کینگ آف د رینگ 2002 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود کینگ آف د رینگ 2002 : King of the Ring 2002 دهمین رویداد کینگ آف د رینگ بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 23 ژوئن 2002 در Nationwide Arena در کلمبوس، اوهایو برگزار شد. این اولین تورنمنت King of the Ring PPV بود که با نام WWE پس از تغییر نام از فدراسیون جهانی کشتی (WWF) به WWE در ماه قبل برگزار شد. همچنین این آخرین رویداد پرداخت به ازای «King of the Ring» و تنها پرداخت در ازای «King of the Ring» بود که دارای Raw و SmackDown بود! تقسیمات برند پس از معرفی پسوند برند در ماه مارس.

همچنین این آخرین رویداد King of the Ring بود که به صورت پرداخت به ازای نمایش تولید شد، اگرچه مسابقات King of the Ring به صورت دوره ای برگزار می شود. بازی King of the Ring ژوئن PPV با Bad Blood در سال 2003 جایگزین شد. یکی دیگر از رویدادهای King of the Ring در سال 2015 برگزار شد، اما نه در PPV.

نتایج مسابقات رویداد

مسابقه اصلی از اسمکدان! یک مسابقه انفرادی برای WWE Undisputed Championship بود که در آن قهرمان آندرتیکر تریپل اچ را شکست داد و عنوان را حفظ کرد. مسابقه اصلی از راو یک مسابقه انفرادی بود که در آن براک لزنر راب ون دام را در فینال تورنمنت King of the Ring شکست داد تا برنده تورنمنت 2002 شود و یک مسابقه برای قهرمانی بدون شک دبلیو دبلیو ای در سامراسلم کسب کند – تا کنون تنها پادشاه بوده است. از مسابقات رینگ برای اعطای جایزه ای غیر از عنوان “پادشاه حلقه”. مسابقه غالب در آندرکارت کرت آنگل در مقابل هالک هوگان هالیوود بود. دیگر بازی‌های زیر کارت عبارت بودند از: Ric Flair در مقابل Eddie Guerrero، مسابقه قهرمانی زنان بین قهرمان Trish Stratus و رقیب Molly Holly، و مسابقه Cruiserweight Championship بین قهرمان The Hurricane و رقیب Jamie Noble.

داستان

رقابت اصلی در این رویداد بین The Undertaker و Triple H برای قهرمانی Undisputed WWE بود. در اپیزود 30 مه اسمک‌دان!، داستان زمانی آغاز شد که آندرتیکر رندی اورتن را شکست داد و قهرمانی بدون شک WWE را حفظ کرد. پس از آن، تریپل اچ به آندرتیکر حمله کرد و ادعا کرد که اگر آندرتیکر به او ضربه بزند، او عنوان را حفظ نخواهد کرد. در اواخر همان شب، آندرتیکر حواس تریپل اچ را پرت کرد و برای او یک مسابقه در برابر تست هزینه کرد.

بعد از مسابقه، The Undertaker با ضربات متعدد صندلی تریپل اچ را میخکوب کرد و بازوی او را با آن هدف قرار داد. در اپیزود 6 ژوئن اسمکدان!، تریپل اچ و هالک هوگان هالیوود برنده یک نبرد رویال شدند تا رقیب شماره یک قهرمانی بلامنازع WWE در King of the Ring را مشخص کنند. اسمکدان! مالک آقای مک ماهون، تریپل اچ و هوگان را برای یک مسابقه انفرادی رزرو کرد، که همچنین یک مسابقه مجدد از Backlash بین این دو بود. در آن مسابقه، تریپل اچ هوگان را شکست داد و به مدعی شماره یک قهرمانی بدون شک WWE در King of the Ring تبدیل شد.دانلود کینگ آف د رینگ 2002 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.