دانلود سروایور سریز 2014

دانلود سروایور سریز 2014 با کیفیت تضمینی

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 2014 : بیست و هشتمین رویداد سالانه کشتی کج از نوع سروایور سریز بود که توسط WWE تولید می شد. این رویداد در 23 نوامبر 2014 در مرکز اسکاترد در سنت لوئیس، میسوری برگزار شد و اولین رویداد سری Survivor بود که در شبکه WWE پخش شد که در ماه فوریه راه اندازی شد. این رویداد برای اولین حضور استینگ کشتی‌گیر سابق کشتی قهرمانی جهان (WCW) و همچنین اولین سروایور سریز از سال 2001 که مسابقه قهرمانی جهان را برگزار نکرد، قابل توجه بود.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله دو مسابقه در پیش نمایش Kickoff. در رویداد اصلی، تیم سینا (جان سینا، دولف زیگلر، اریک روآن، بیگ شو و رایبک). تیم آتوریتی (ست رولینز، کین، لوک هارپر، مارک هنری و روسف) را در یک حذف 5 به 5 از سروایور سریز شکست داد. مسابقه، با زیگلر که تنها بازمانده ظاهر می شود. زیگلر دومین کشتی گیر بود. که در یک مسابقه حذفی سروایور سریز از موقعیت 3 به 1 جان سالم به در برد و کین، هارپر و رولینز را حذف کرد. تنها فرد دیگری که از وضعیت 3 به 1 جان سالم به در برد، Ric Flair در رویداد سال 2006 بود. این رویداد 100000 خرید (به استثنای بازدیدهای شبکه WWE) داشت که نسبت به 177000 خرید سال قبل کاهش داشت.

داستان

در قسمت 27 اکتبر راو، پس از اینکه جان سینا، مدعی شماره 1 قهرمانی سنگین وزن جهانی WWE، پیشنهاد پیوستن به The Authority را رد کرد. تریپل اچ یک مسابقه سنتی حذف تگ تیم سروایور سریز را برنامه ریزی کرد. با تیمی که نماینده The Authority با آن روبرو شد. تیمی که سینا کاپیتانش بود. بعداً در همان شب، اشاره شد. که قهرمان بین قاره ای دالف زیگلر به تیم سینا پیوسته است. سینا و زیگلر همدیگر را از حملات پس از بازی نجات دادند.

هفته بعد در راو، وینس مک ماهون اعلام کرد که اگر Team Authority در Survivor Series شکست بخورد، The Authority از قدرت خارج خواهد شد. (Triple H به عنوان COO اخراج خواهد شد؛ کین به عنوان مدیر عملیات اخراج خواهد شد و Stephanie McMahon دیگر یک مدیر نخواهد بود.دانلود سروایور سریز 2014 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.