دانلود هل این سل 2015

دانلود هل این سل 2015 با لینک مستقیم

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود هل این سل 2015 : Hell in a Cell 2015 هفتمین رویداد کشتی کج از نوع هل این سل بود که توسط WWE تولید می‌شد. این در 25 اکتبر 2015 در مرکز استیپلز در لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار شد. این اولین پرداخت به ازای WWE به غیر از SummerSlam بود. که از زمان No Way Out در فوریه 2007 در شهر لس آنجلس برگزار شد. این همچنین آخرین رویداد Hell in a Cell بود که قبل از معرفی مجدد برگزار شد. تمدید برند در جولای 2016.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد برگزار شد که یک مسابقه در پیش نمایش کیک آف برگزار شد. در رویداد اصلی، براک لزنر The Undertaker in a Hell in a Cell را شکست داد. دومین مسابقه آنها در مقابل یکدیگر در مسابقه Hell in a Cell، اولین مسابقه در No Mercy در اکتبر 2002 بود. همچنین در رویداد، آلبرتو دل. ریو که آخرین بار در سال 2014 برای دبلیو دبلیو ای کشتی گرفته بود. بازگشت تا به چالش آزاد جان سینا پاسخ دهد و او را شکست دهد. و در مسابقه افتتاحیه قهرمان WWE ایالات متحده شود.

تاریخچه هل این سل

Hell in a Cell یک رویداد پرداخت به ازای نمایش (PPV) و شبکه WWE است که هر ساله در اکتبر توسط WWE از سال 2009 تولید می شود. مفهوم نمایش از مسابقه تاسیس WWE Hell in a Cell می آید که در آن رقبا در داخل یک 20 با هم مبارزه می کنند. -ساختار سلولی سقف دار با ارتفاع پا در اطراف حلقه و ناحیه کنار رینگ. مسابقه رویداد اصلی کارت تحت شرط Hell in a Cell مسابقه داده می شود.

داستان

در WrestleMania XXX در سال 2014، براک لزنر The Undertaker را شکست داد. تا به این سری پایان دهد. یک سال بعد در Battleground، لزنر قصد داشت ست رولینز را برای قهرمانی سنگین وزن WWE شکست دهد. که چراغ ها خاموش شد. و آندرتیکر به لزنر حمله کرد. لزنر مسابقه را با محرومیت برد اما نه عنوان قهرمانی. آندرتیکر لزنر را به شیوه ای بحث برانگیز شکست داد. زمان نگهدار پس از دیدن آندرتیکر که ظاهراً نشان دهنده تسلیم شدن است. زنگ را به صدا در می آورد. از آنجایی که داور مسابقه ارسالی را ندیده بود و هرگز بازی را متوقف نکرد، بازی ادامه یافت.

روش دانلود

دانلود هل این سل 2015 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.