دانلود پیبک 2017

دانلود پیبک 2017 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود پیبک 2017 : Payback 2017 پنجمین رویداد سالانه کشتی کج از سری پیبک بود که توسط WWE تولید شد. در درجه اول برای کشتی گیران بخش برند Raw برگزار شد. این رویداد در 30 آوریل 2017 در مرکز SAP در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار شد. با توجه به سوپراستار Shake-up (درفت) آن سال که فقط دو هفته قبل از Payback رخ داد، این رویداد شامل دو مسابقه بین برند با کشتی گیران اسمکدان بود زیرا مسابقات قبل از انجام Shake-up برنامه ریزی شده بود. این رویداد نهایی Payback تا سال 2020 بود، زیرا انتظار می‌رفت Payback در سال 2018 به عنوان یک رویداد اسمک‌دان بازگردد، اما پس از WrestleMania 34 در آن سال، WWE PPV‌های منحصر به فرد برند را متوقف کرد که منجر به کاهش PPV‌های سالانه تولید شد. موضوع این رویداد کشتی گیرانی بود که به دنبال بازپرداخت در برابر حریفان خود بودند.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش Kickoff. در رویداد اصلی، براون استرومن رومن رینز را شکست داد. در دیگر مسابقات برجسته، بری وایات از راو، رندی اورتون از اسمک‌دان را در مسابقه خانه وحشت، که یک مسابقه سینمایی بود، شکست داد و ست رولینز، ساموآ جو را شکست داد تا به روند شکست ناپذیری خود از زمان پیوستن به فهرست اصلی پایان دهد. این رویداد همچنین شاهد تغییر دو عنوان بود: در مبارزه آغازین، کریس جریکو از راو، کوین اونز از اسمک‌دان را شکست داد و قهرمانی ایالات متحده را دوباره به دست آورد، بنابراین جریکو را به برند اسمک‌دان منتقل کرد، و الکسا بلیس با شکست دادن بیلی، قهرمانی زنان راو را برد. اولین زنی که هم مسابقات قهرمانی زنان راو و هم مسابقات قهرمانی زنان اسمکدان را برگزار کرد.

داستان

در رسلمنیا 33، کوین اونز کریس جریکو را شکست داد و اولین قهرمانی خود در ایالات متحده را به دست آورد. شب بعد در راو، جریکو یک مسابقه مجدد برای قهرمانی در پی بک دریافت کرد. جریکو و ست رولینز سپس قرار بود با اوونز و ساموآ جو در راو روبرو شوند، اما اوونز و جو به جریکو در پشت صحنه حمله کردند و او را از مسابقه خارج کردند.

سپس جریکو با فین بلور بازگشته جایگزین شد، که از سامراسلم سال گذشته دور بود و رولینز و بالر اوونز و جو را شکست دادند. هفته بعد، اونز با قهرمان بین قاره ای دین امبروز، که در نتیجه سوپراستار شاک آپ به برند راو نقل مکان کرد، روبرو شد و شکست خورد. پس از مسابقه، جریکو ظاهر شد و یک Codebreaker برای اونز انجام داد.دانلود پیبک 2017 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.