دانلود اسمکدان 7 ژوئن 2024

دانلود اسمکدان 7 ژوئن 2024

دانلود اسمکدان 7 ژوئن 2024 با کیفیتهای مختلف

مسابقات و برگزاری

  • کانال تلگرام عضو باشید اونجا فایلهای رایگانم داریم
  • مشاهده کلش ات د کاسل سریع پس از برگذاری در اشتراک ویژه
  • کیفیت 480 720 1080 قرار گرفت
  • جانی گارگانو در مقابل گریسون والر
  • جید کارگیل در مقابل ایندی هارتول
  • حضور کودی رودز
  • سولو سیکوآ تونگا لوا را به عنوان The Bloodline معرفی می کند
  • آپولو کروز در مقابل انجل
  • ادامه ساخت داستان کلش ات د کاسل
  • تاریخ انتشار : شنبه بین ساعت 8 الی 10 صبح

ویژه شوید !!!

با خرید اکانت ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان جدید همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.

درباره شو

دانلود اسمکدان 7 ژوئن 2024 : کمپانی این هفته دو شو اسمکدان پیش از کلش ات د کاسل را برگزار میکند.WWE SmackDown در تاریخ 7 ژوئن 2024 در لوئیزویل، KY، در برنامه Clash at the Castle 2024 PLE به صورت زنده پخش خواهد شد. انتظار می‌رود این رویداد واکنش کودی رودز به بازنشستگی و حمله جعلی AJ Styles را نشان دهد. Solo Sikoa قرار است Tonga Loa را به Bloodline معرفی کند.

جانی گارگانو قرار است در یک مسابقه انفرادی به مصاف گریسون والر برود. آنجل با آپولو کروز روبرو خواهد شد در حالی که جید کارگیل مسابقه ای را با ایندی هارتول ترتیب داده است. برای پیش‌نمایش و کارت بازی WWE SmackDown در 7 ژوئن 2024، زیر را بررسی کنید.

واکنش کودی به بازنشستگی جعلی AJ چگونه خواهد بود؟

همه می توانستند ببینند که ای جی استایلز در واقع بازنشسته نمی شود و سعی می کند “مارک هنری” را بکشد. همه به جز کودی رودز. کودی وقتی به رینگ آمد تا پایان حرفه ای جی را جشن بگیرد، به دام افتاد. با این حال، AJ به طور ناگهانی کودی را قبل از اینکه او را کتک بزند و با استایلز کلش از پله های فولادی به او ضربه بزند، با یک لاری به زمین انداخت. بدیهی است که تمام این کارها توسط AJ در جستجوی یک مسابقه مجدد در برابر کودی انجام شد که قبلا توسط نیک آلدیس، مدیر اسمکدان رد شد. آیا کودی مستقیماً بعد از این یک عنوان به ای جی می دهد؟

تونگا لوا در بلاد لاین مسح شد

نیا جکس در مسابقات Queen of the Ring 2024 با شکست Lyra Valkyrie در فینال مسابقات King & Queen of the Ring، برنده همه چیز شد. در حالی که او باید تا تابستان اسلم صبر کند تا بتواند شات عنوان خود را دریافت کند، در این بین چه خواهد کرد؟ بیانکا بلیر و جید کارگیل نیز ممکن است او را فراموش نکرده باشند.

مسابقات انفرادی

پس از اینکه توماسو چیامپا هفته گذشته آستین تئوری را شکست داد، گریسون والر در مقابل جانی گارگانو تلاش خواهد کرد تا یک برد را برای تیمش پس بگیرد. Ciampa و Gargano به دنبال یک عنوان برچسب در آینده هستند. آیا آنها قادر خواهند بود با شتاب در اینجا ادامه دهند؟

د کارگیل و بیانکا بلیر در رویداد King & Queen of the Ring اثر کوتاهی از Candice LeRae و Indi Hartwell ساختند. ایندی اما بیانکا را متهم کرد که کندیس را در جریان مسابقه مجروح کرده است. این باعث شد که او با جید کارگیل که در یک مسابقه انفرادی با او روبرو خواهد شد، در آب داغ قرار بگیرد.

تلاش آنجل برای کمک به آندراد در هفته گذشته نتیجه داد زیرا آندراد توانست آپولو کروز را شکست دهد. خدمه تلاش خواهند کرد تا به فرشته برگردند زیرا آنها نیز این هفته درگیر می شوند.دانلود اسمکدان 7 ژوئن 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.