دانلود دابل ار ناتینگ 2024

دانلود دابل ار ناتینگ 2024

دانلود دابل ار ناتینگ 2024 با کیفیت تضمینی

مسابقات و برگزاری

  • مشاهده این رویداد زیبا در اشتراک ویژه
  • مسابقه قفسی و خونی اج و الیستر رایگان در کانال
  • کانال تلگرام عضو بشید
  • کیفیت 720 قرار گرفت

ویژه شوید !!!

با خرید اکانت ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان جدید همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.

درباره شو

دانلود دابل ار ناتینگ 2024 : Double or Nothing 2024 ششمین رویداد دابل آر ناتینگ از کمپانی AEW بود که برگزار شد.این ششمین رویداد سالانه Double or Nothing بود و در آخر هفته روز یادبود در 26 مه 2024 در MGM Grand Garden Arena در حومه لاس وگاس در پارادایس، نوادا برگزار شد. این رویداد پس از پنج سال Double or Nothing را به MGM Grand بازمی گرداند، جایی که رویداد افتتاحیه 2019 در آن برگزار شد.

نتایج مسابقات

دوازده مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله دو مسابقه در پیش نمایش “خرید کن”. در مسابقه نهایی رویداد، که به عنوان بخشی از یک رویداد اصلی سه گانه تبلیغ شد، The Elite (کازوچیکا اوکادا، جک پری، و یانگ باکس (متیو جکسون و نیکلاس جکسون)) تیم AEW (برایان دانیلسون، داربی آلین، و FTR) را شکست داد. (کش ویلر و داکس هاروود)) در مسابقه Anarchy in the Arena. دومین رویداد اصلی که مسابقه ماقبل آخر بود، Swerve Strickland با شکست کریستین کیج برای حفظ قهرمانی جهانی AEW و در اولین رویداد اصلی، مرسدس مونه Willow Nightingale را شکست داد و قهرمان AEW TBS شد.

در یک مسابقه برجسته دیگر، آدام کوپلند با ناک اوت تکنیکی Malakai Black را در یک مسابقه سیم خاردار فولادی شکست داد تا قهرمانی AEW TNT را حفظ کند. این رویداد همچنین شامل بازگشت MJF و Juice Robinson و حضور Gangrel بود.

داستان

از اوایل سال 2024، The Young Bucks با پذیرش نقش خود به عنوان معاون اجرایی AEW، شروع به سوء استفاده از قدرت خود کردند و با تعلیق “جلاد” آدام پیج و لگد زدن به کنی امگا (که به دلیل ابتلای قانونی به دیورتیکولیت غیرفعال بود) شروع به سوء استفاده از قدرت خود کردند. ) از The Elite، در حالی که متعاقباً کازوچیکا اوکادا (NJPW) را به AEW و The Elite وارد کرد، که اوکادا را نیز پس از حمله به ادی کینگستون و قهرمانی در مسابقات قهرمانی قاره ای AEW خود در قسمت 20 مارس، به عنوان پاشنه پا معرفی کرد.

از Dynamite، تبدیل به سومین قهرمان ژاپنی در AEW شد. باکس بعد از دریافت کمک از جک پری بازگشته، که به دنبال مشاجره پشت صحنه با او در NJPW شرکت کرده بود، قهرمانی خالی AEW World Tag Team را در Dynasty در مقابل FTR برد.دانلود دابل ار ناتینگ 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.با خرید اشتراک ویژه میتونید تمامی کیفیتهای این شو همچنین پی پر ویوهای کمپانی رو با کیفیت 720 دانلود نمایید.