دانلود راو 10 ژوئن 2024

دانلود راو 10 ژوئن 2024

دانلود راو 10 ژوئن 2024 با کیفیتهای مختلف

مسابقات

  • دانلود سریع رویدادها و شوهای هفتگی جدید پس از برگزاری در اشتراک ویژه
  • مسابقات کشتی کج در کانال تلگرام
  • درو مکینتایر vs فین بلر
  • سمی زین vs اوتیس
  • ایلیا دراگونوف vs برون بریکر
  • ساخت داستان دیمین پریست و درو مکینتایر
  • آیو اسکای vs لیرا والکیریا - ریمچ کویین آف د رینگ
  • کیفیت 480 720 1080 و Full HD قرار خواهد گرفت
  • تکمیل ساخت داستان رویداد کلش ات د کاسل
  • انتشار : سه شنبه بین ساعت 8 الی 10

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.

درباره شو

دانلود راو 10 ژوئن 2024 : این هفته یک شو راو مانده به رویداد کلش ات د کاسل میباشد.قسمت WWE RAW در 10 ژوئن 2024 آخرین قسمت RAW قبل از Clash at the Castle PLE خواهد بود. این برنامه از هانتینگتون سنتر در تولدو، اوهینیا پخش خواهد شد و قسمت شماره 1620 خواهد بود.

سامی زین در یک مسابقه انفرادی به مصاف اوتیس خواهد رفت. ایلیا دراگونوف در مقابل برون بریکر قرار خواهد گرفت. مسابقه Lyra Valkyria و Iyo Sky نیز تنظیم شده است. انتظار داشته باشید که درو مک اینتایر و دامیان پریست مسابقه عنوان خود را در کلش در قلعه تبلیغ کنند. برای پیش‌نمایش و بازی WWE RAW قسمت 10 ژوئن 2024، زیر را بخوانید.

ساخت داستان مکینتایر و پریست

ساخت بازی دامیان پریست و درو مک اینتایر برای قهرمانی سنگین وزن جهان در کلش در قلعه هفته گذشته در نمایش پایانی نزاع بین دو مرد سرعت بیشتری گرفت. مک اینتایر در طول نزاع در اوج بود، اما حواسش به مشاجره با مفسر مایکل کول منحرف شد. سپس پریست مک اینتایر را در جدول اعلام قرار داد. آیا مک اینتایر متوجه خواهد شد که اشتباهاتش برای او هزینه دارد؟

اوتیس سامی را روشن می کند؟

سامی زین در یک مسابقه انفرادی به مصاف اوتیس می رود. این دو در چند هفته اخیر دچار تحولات هیجانی شده اند. سامی سعی کرد اوتیس را تشویق کند تا در برابر اظهارات وحشیانه چاد گیبل علیه او و هم تیمی هایش بایستد. اوتیس هفته گذشته قصد داشت گیبل را فعال کند اما گیبل سامی را به سمت اوتیس هل داد تا باعث سوء تفاهم بین آنها شود. آیا اوتیس اکنون به سامی تبدیل خواهد شد؟

ایلیا دراگونوف در مقابل برون بریکر

Bron Breakker در چند هفته گذشته از زمانی که از اینکه برای تورنمنت King of the Ring انتخاب نشد عصبانی شد، در بهترین حالت ویرانگر خود قرار داشته است. او هفته گذشته ریکوشت را شکست داد، اما دراگونوف مجبور شد زمانی که بریککر سعی کرد با پله های فولادی ریکوشه را در هم بکوبد، بیرون می آمد. بریککر در نهایت قبل از اینکه دراگونوف درخواست مسابقه ای علیه او کند، در میان جمعیت دوید.

مسابقه برگشت ملکه حلقه

آیو اسکای از زمان باخت به لیرا والکیریا در نیمه نهایی تورنمنت ملکه رینگ، همچنان خراب می شود. خشم آیو فقط با شکست لایرا کایری سانه در یک مسابقه انفرادی تسریع شد. Lyra همچنین داکوتا کای را در اولین مسابقه دور اول مسابقات شکست داد، به این معنی که Lyra بر 3 از 4 عضو Damage CTRL پیروز شده است. آیو سعی خواهد کرد تا در این هفته بر لیرا پیروز شود.دانلود راو 10 ژوئن 2024 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک امکانپذیر میباشد.