دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2007

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2007 با کیفیت تضمینی

برای خرید هر فول شو روی لگو آن کلیک کرده و پس از پرداخت اون رو دانلود نمایید.

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2007 شامل چهار رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز و دیگر رویدادها نو وی اوت،بکلش،جاجمنت دی،وان نایت استند،ونجنس،آنفورگیون،نو مرسی،سایبر ساندی و آرماگدون بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 2007 همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل 2007 بیستمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه ای رویال رامبل (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد در 28 ژانویه 2007 در مرکز AT&T در سن آنتونیو، تگزاس برگزار شد و دومین رویال رامبل بود که پس از رویداد 1997 در سن آنتونیو برگزار شد.

این اولین بار بود که برند ECW در رویال رامبل شرکت کرد که در اواسط سال 2006 به سومین برند WWE تبدیل شد. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. برای رویداد 2007، برنده انتخاب خود را برای رقابت در مسابقات قهرمانی راو دبلیو دبلیو ای، قهرمانی سنگین وزن جهانی اسمکدان یا قهرمانی جهانی ECW در رسلمنیا 23 دریافت کرد، که برای اولین بار بود که سه عنوان یک گزینه بود.

رسلمنیا

رسلمنیا 23 بیست و سومین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای رسلمنیا (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد در 1 آوریل 2007 در فورد فیلد در دیترویت، میشیگان برگزار شد. این دومین رسلمنیا بود که در منطقه شهری دیترویت (پس از رسلمنیا III که در پونتیاک سیلوردوم در پونتیاک، میشیگان برگزار شد) برگزار شد. همچنین اولین رسلمنیا بود که برند ECW را پس از تاسیس آن به عنوان سومین برند WWE در می 2006 معرفی کرد.

سامراسلم

سامراسلم 2007 بیستمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه ای سامرا اسلم (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد در 26 آگوست 2007 در Continental Airlines Arena در شرق رادرفورد، نیوجرسی برگزار شد. بلیت های SummerSlam در 30 دسامبر 2006 به فروش رفت و در 40 دقیقه فروخته شد.

سروایور سریز

سری Survivor 2007 بیست و یکمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه ای سری Survivor (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد در 18 نوامبر 2007 در American Airlines Arena در میامی، فلوریدا برگزار شد.