دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2009

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2009 با کیفیت تضمینی

برای خرید هر پی پر ویو روی لگو آن کلیک کرده و پس از پرداخت اون رو دانلود نمایید.

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2009 شامل چهار رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز و دیگر رویدادها نو وی اوت،بکلش،جاجمنت دی،اکستریم رولز،دبش،نایت آف چمپیونز،هل این سل و تی ال سی بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 2009 همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل 2009 بیست و دومین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای رویال رامبل (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 25 ژانویه 2009 در جو لوئیس آرنا در دیترویت، میشیگان برگزار شد. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. برای رویداد 2009، برنده انتخاب خود را برای رقابت در مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان راو، قهرمانی دبلیو دبلیو ای اسمکدان، یا قهرمانی ECW در رسلمنیا 25 دریافت کرد.

رسلمنیا

رسلمنیا 25 (به‌عنوان 25مین سالگرد رسلمنیا به بازار عرضه می‌شود و گاهی با عنوان 25مین سالگرد رسلمنیا نوشته می‌شود) بیست و پنجمین سالانه کشتی حرفه‌ای رسلمنیا پرداخت به ازای هر بازدید (PPV)  رویداد W یا W تولید شده است. برای کشتی‌گیرانی از بخش‌های راو، اسمک‌دان، و ECW تبلیغاتی برگزار شد. این رویداد در 5 آوریل 2009 در ورزشگاه Reliant در هیوستون، تگزاس برگزار شد. این دومین رسلمنیا بود که در هیوستون برگزار شد. اولین مورد رسلمنیا X-Seven در Reliant Astrodome بود که در آوریل 2001 برگزار شد. همچنین آخرین رسلمنیا بود که دارای برند ECW بود.

سامراسلم

SummerSlam 2009 بیست و دومین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه ای سامرا اسلم (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 23 آگوست 2009 در استیپلز سنتر در لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار شد و اولین رویداد از شش رویداد متوالی سامراسلم بود که در این عرصه برگزار شد. این آخرین SummerSlam بود که شامل نام تجاری ECW بود.

سروایور سریز

2009 Survivor Series بیست و سومین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه‌ای سری Survivor (PPV) بود که توسط World Wrestling Entertainment (WWE) تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 22 نوامبر 2009 در مرکز Verizon در واشنگتن دی سی برگزار شد. این آخرین سری Survivor بود که برند ECW را به نمایش گذاشت.