دانلود آرشیو المنیشن چمبر

دانلود آرشیو المنیشن چمبر با کیفیت تضمینی

درباره المنیشن چمبر

دانلود آرشیو المنیشن چمبر : WWE Elimination Chamber یک رویداد کشتی کج است که توسط WWE، یک تبلیغ کشتی حرفه ای مستقر در کنتیکت تولید شده است. این فقط از طریق پرداخت به ازای مشاهده (PPV) و خدمات پخش زنده، Peacock و شبکه WWE در دسترس است. این رویداد در سال 2010 تاسیس شد و جایگزین No Way Out به عنوان PPV سالانه فوریه شد. مفهوم رویداد این است که یک یا دو مسابقه رویداد اصلی در داخل اتاق حذف برگزار می‌شود، یا با قهرمانی یا فرصت‌های آینده در مسابقات قهرمانی در خطر است. خود مسابقه Elimination Chamber در سال 2002 ایجاد شده بود و قبل از تأسیس رویدادی به همین نام در سال 2010، در مسابقات پرداخت به ازای دیگر WWE برگزار شد.

رویداد 2014 قابل توجه بود زیرا آخرین رویداد WWE بود که به دلیل راه اندازی شبکه WWE در روز بعد، منحصراً از طریق رسانه های سنتی PPV پخش می شد، زیرا همه رویدادهای PPV از آن زمان هم در PPV و هم در شبکه WWE پخش می شد. سال بعد، محل برگزاری رویداد فوریه با Fastlane جایگزین شد و در سال 2015 Elimination Chamber در ماه می برگزار شد. رویداد آن سال همچنین شاهد اولین مسابقه تگ تیم Elimination Chamber بود.

ادامه معرفی

همزمان با تمدید برند، رویدادهای سال‌های 2010 و 2011 کشتی‌گیرانی از برندهای راو و اسمک‌دان قبل از پایان اولین تقسیم برند در آگوست 2011 برگزار شد. کشتی گیران اسمکدان رویداد 2018 در آن زمان انحصاری Raw بود و آخرین PPV با نام تجاری Raw دومین تقسیم برند بود، زیرا پس از WrestleMania 34 در آن سال، WWE پرداخت به ازای هر بازدید منحصر به فرد برند را متوقف کرد. رویداد 2019 به نوبه خود کشتی گیرانی از هر دو برند راو و اسمکدان و همچنین 205 لایو را به نمایش گذاشت، در حالی که رویدادهای پس از آن فقط راو و اسمکدان را به نمایش گذاشتند.

در آلمان، Elimination Chamber با نام دیگری شناخته می شود تا از معانی اتاق های گاز استفاده شده در طول هولوکاست در جنگ جهانی دوم جلوگیری شود. در سال 2010، نام “بدون راه خروج” (به آلمانی: Kein Ausweg) را حفظ کرد، که در سال 2012 نیز برای این رویداد استفاده شد، اما در سال 2011، نام آن بدون فرار (به آلمانی: Kein Entkommen) بود که به آلمانی دائمی آن تبدیل شد.دانلود آرشیو المنیشن چمبر از این صحفه و دانلود آرشیو سایر رویدادهای کمپانی رو میتونید از مدرن دانلود نمایید.