دانلود آرشیو اکستریم رولز

دانلود آرشیو کامل اکستریم رولز

درباره رویداد

دانلود آرشیو اکستریم رولز : اکستریم رولز یک رویداد کشتی حرفه ای سالانه بود که توسط WWE، تبلیغی مستقر در کانکتیکات تولید می شد. پخش زنده و فقط از طریق پرداخت به ازای نمایش (PPV) و سرویس‌های پخش زنده Peacock و شبکه WWE در دسترس بود. نام این رویداد برگرفته از مسابقات مختلف روی کارت است که بر اساس قوانین کشتی سخت‌کور برگزار می‌شد و معمولاً یک مسابقه یک مسابقه قوانین شدید است که در رویداد 2010 معرفی شد. تبلیغ منقرض شده Extreme Championship Wrestling، که WWE در سال 2003 به دست آورد، در اصل از اصطلاح “قوانین افراطی” برای توصیف مقررات برای همه مسابقات خود استفاده می کرد.

برگزاری

نام رویداد در سال 2009 تاسیس شد. با این حال، موضوع آن با نسخه قبلی خود، One Night Stand آغاز شد که در سال 2005 و 2006 به عنوان یک نمایش مجدد مسابقات کشتی قهرمانی شدید تبلیغ شد. در سال 2007، WWE نمایش را به عنوان یکی از رویدادهای PPV معمولی خود تبلیغ کرد، اما مفهوم مسابقات مبتنی بر هاردکور را حفظ کرد. در سال 2009، WWE نام One Night Stand را به عنوان Extreme Rules تغییر داد. رویداد Extreme Rules در سال 2009 توسط WWE به عنوان ادامه مستقیم گاهشماری One Night Stand اشاره شد. با این حال، رویداد 2010 بعداً به عنوان دومین رویداد تحت یک زمان بندی جدید تبلیغ شد، رویدادی که دیگر ادامه مستقیم رویدادهای One Night Stand نبود.

از سال 2010، Extreme Rules از ژوئن به اواخر آوریل / اوایل ماه مه منتقل شد تا جایگزین Backlash به عنوان رویداد پس از رسلمنیا PPV شود. برای سال 2013، رویداد جایگزین Over the Limit به عنوان PPV ماه مه آن سال شد. پس از اعمال تمدید نام تجاری بازیابی شده در اواسط سال 2016، این رویداد در سال 2017 به تقویم PPV WWE بازگشت و به عنوان یک رویداد انحصاری Raw برگزار شد. با این حال، پس از رسلمنیا 34 در سال 2018، WWE تولید PPV های منحصر به فرد برند را متوقف کرد و Extreme Rules به جایگاه جولای منتقل شد.

تاریخچه

از سال 2005 تا 2008، World Wrestling Entertainment (WWE) یک رویداد پرداخت به ازای مشاهده (PPV) با عنوان One Night Stand برگزار کرد. در حالی که در ابتدا یک نمایش مجدد برای تبلیغات منقرض شده Extreme Championship Wrestling، که دارایی WWE در سال 2003 به دست آورد، مفهوم One Night Stand این بود که این رویداد مسابقات مختلفی را نشان می داد که تحت قوانین هاردکور به رقابت پرداختند.

در سال 2009، Extreme Rules برای جایگزینی One Night Stand ایجاد شد و در ابتدا توسط WWE به عنوان ادامه‌ای مستقیم از زمان‌بندی One Night Stand، با Extreme Rules مفهوم مسابقات مبتنی بر هاردکور را ادامه داد. با این حال، رویداد 2010 بعداً به عنوان دومین رویداد تحت یک زمان بندی جدید تبلیغ شد، رویدادی که دیگر ادامه مستقیم رویدادهای One Night Stand نبود.دانلود آرشیو اکستریم رولز همچنین آرشیو رویدادهای دیگر با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.