دانلود آرشیو راو 1993

دانلود آرشیو راو 1993 با کیفیت 720p

درباره راو 1993

دانلود آرشیو راو 1993 : نخستین سالی که راو برگزار شد و شامل 45 شو بود با کیفیت 720p با حجم مناسب از دبلیو دبلیو ای مدرن امکانپذیر میباشد.این برنامه که با عنوان دوشنبه شب راو WWF شروع شد، اولین بار در 11 ژانویه 1993 از شبکه USA به عنوان جایگزینی برای Prime Time Wrestling پخش شد که به مدت هشت سال از این شبکه پخش شد. راو اصلی شصت دقیقه طول کشید و مسیر جدیدی را در کشتی حرفه ای تلویزیونی آغاز کرد.

به‌طور سنتی، نمایش‌های کشتی از قبل روی صحنه‌های صوتی با تماشاگران کوچک یا در نمایش‌های عرصه بزرگ ضبط می‌شد. فرمول Raw به طور قابل توجهی متفاوت از برنامه های از پیش ضبط شده آخر هفته بود که در آن زمان پخش می شد مانند Superstars و Wrestling Challenge. به‌جای مسابقاتی که هفته‌ها قبل با صدای استودیو و بحث‌های ضبط‌شده ضبط می‌شد، راو یک نمایش بود که به صورت زنده پخش می‌شد، با زاویه‌ها و مسابقات که همان‌طور که اتفاق می‌افتادند پخش می‌شد.

برگزاری

راو از سالن بزرگ بال در مرکز منهتن، یک تئاتر کوچک در شهر نیویورک سرچشمه گرفت و هر هفته به صورت زنده پخش می شد. ترکیبی از یک مکان صمیمی و اکشن زنده نشان داد که یک پیشرفت موفق است. با این حال، برنامه زنده هفتگی ثابت شد که هزینه مالی WWF را به همراه دارد. از بهار 1993 تا بهار 1997، راو پس از پخش یک اپیزود زنده، اپیزودهای چند هفته ای را ضبط می کرد. WWF در آوریل 1993 از مرکز مدنی Mid-Hudson در Poughkeepsie، نیویورک و بار دیگر در ژوئن و اکتبر، نوار خام چند هفته ای را ضبط کرد. اولین قسمت تولید شده در خارج از نیویورک در بوشکیل، پنسیلوانیا در نوامبر 1993 ضبط شد و راو برای همیشه مرکز منهتن را ترک کرد زیرا نمایش در سراسر ایالات متحده در جاده ها پخش می شد و در سالن های کوچکتر پخش می شد.

برخی نتایج

یوکوزونا کوکو بی ور را شکست داد. برادران اشتاینر (اسکات و ریک استاینر) جلادها (# 1 و شماره 2) را شکست دادند. شان مایکلز مکس مون را شکست داد. آندرتیکر دامیان دمنتو را شکست داد. پرفکت تری تیلور را شکست داد. مارتی جنتی گلن روث را شکست داد. ریک فلیر در مقابل ال ماتادور در یک مسابقه بدون مسابقه به پایان رسید.

سایر نتایج

رندی ساویج Repo Man را شکست داد. کامالا بروکلین برولر را شکست داد. “بازنده WWF را ترک می کند”: آقای پرفکت ریک فلیر را شکست می دهد. تاتانکا دامیان دمنتو را شکست می دهد. انرژی بالا (اوون هارت و کوکو بی. ور) آیرون مایک شارپ و اسکال فون کروش را شکست می دهد. دوینک تایفون را شکست داد. یوکوزونا بابی دی ویتو را شکست داد. لکس لوگر جیسون نایت را شکست داد.

برادران اشتاینر (اسکات و ریک استاینر) گلن روث و بابی هو را شکست دادند. یوکوزونا راس گرینبرگ را شکست داد. بتل رویال: برنده ریزور رامون. شرکت کنندگان: شاون مایکلز، ریزور رامون، کامالا، باب بک لاند، کیم چی، بیزرکر، تاتانکا، اوون هارت، مایک شارپ، دامیان دمنتو، ال ماتادور، تری تیلور، کوکو بی ور، تایفون، اسکینر، غول پیکر گونزالس. بروتوس بیف کیک تد دیبیاس را از طریق DQ شکست داد.دانلود آرشیو راو 1993 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern ممکن میباشد.با خرید اشتراک ویژه میتونید تمامی کیفیتهای این شو همچنین پی پر ویوهای کمپانی رو با کیفیت 720 دانلود نمایید.