دانلود آرشیو نو وی اوت

دانلود کامل آرشیو نو وی اوت با کیفیت تضمینی

معرفی نو وی اوت

دانلود آرشیو نو وی اوت : WWE No Way Out یک رویداد کشتی حرفه ای پرداخت به ازای مشاهده (PPV) بود که توسط WWE، یک تبلیغ کشتی حرفه ای مستقر در کانکتیکات تولید شد. اولین بار به عنوان بیستمین PPV In Your House در فوریه 1998 برگزار شد و با عنوان No Way Out of Texas نام داشت. در فوریه 2000 به عنوان PPV خودش بازگشت و عنوان رویداد به “راهی وجود ندارد” کوتاه شد و تا سال 2009 به عنوان PPV سالانه فوریه ادامه یافت.

رویدادهای سال 2008 و 2009 مسابقه Elimination Chamber را به نمایش گذاشت. به نوبه خود، No Way Out با یک PPV سالانه جدید با عنوان Elimination Chamber در سال 2010 جایگزین شد، اما یک No Way Out PPV دیگر به عنوان یک رویداد یکبار در ژوئن 2012 برای جایگزینی Capitol Punishment برگزار شد. در سال 2013، No Way Out دوباره متوقف شد و با Payback جایگزین شد.

تاریخچه

پس از اینکه نام تجاری In Your House پس از کشتار روز سنت ولنتاین در فوریه 1999 بازنشسته شد: In Your House No Way Out به عنوان PPV خودش در فوریه 2000 منشعب شد، با عنوان رویداد به “No Way Out” کوتاه شد. در تگزاس برگزار نشد. این رویداد به نوبه خود به تبلیغ سالانه PPV فوریه تبدیل شد.پس از نمایش مسابقات Elimination Chamber در رویدادهای 2008 و 2009، تبلیغات در سپتامبر 2009 نظرسنجی را انجام داد که نشان‌دهنده تغییر نام احتمالی No Way Out بود.

با رای طرفداران از طریق وب‌سایت تبلیغات، Elimination Chamber نام رویداد پرداخت به ازای هر بازدید فوریه 2010 شد و در برابر هوی متال، اتاق نبرد، اتاق درگیری و نام اصلی No Way Out پیروز شد.با وجود نظرسنجی، بعداً اعلام شد که Elimination Chamber به عنوان بخشی از گاهشماری No Way Out در نظر گرفته نخواهد شد و در عوض یک گاهشماری جدید خواهد بود که به نوبه خود به PPV سالانه فوریه تبدیل شد.

اتاق حذف PPV در سال 2010 هنوز در آلمان به عنوان بدون راه حل تبلیغ می شد، زیرا این نگرانی وجود داشت که نام “اتاق حذف” تصاویری از اتاق های گاز را که در اردوگاه های نابودی در طول جنگ جهانی دوم استفاده می شد، بازگرداند.No Way Out به عنوان یک PPV یکبار در ژوئن 2012 (با عنوان No Escape در آلمان) بازگشت و یک مسابقه سنتی قفس فولادی را به نمایش گذاشت. آن را جایگزین Capitol Punishment برای اسلات PPV ژوئن 2012 کرد.با این حال، در سال 2013، No Way Out دوباره با اعطای فرصت ژوئن به Payback متوقف شد.دانلود آرشیو نو وی اوت از این صحفه و دانلود آرشیو سایر رویدادهای کمپانی رو میتونید از مدرن دانلود نمایید.