دانلود آرشیو هل این سل

دانلود آرشیو کامل هل این سل با لینک مستقیم

درباره المنیشن چمبر

دانلود آرشیو هل این سل : Hell in a Cell مچ یک مسابقه کشتی حرفه ای بر پایه قفس فولادی است که در سال 1997 در فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) آغاز شد. دارای یک ساختار سلولی بزرگ، یک مکعب پنج وجهی ساخته شده از حصارهای زنجیره ای مش فولادی با بافت باز است که حلقه و ناحیه کنار حلقه را در بر می گیرد. برخلاف کبریت قفس فولادی، تنها راه برای خارج شدن از جهنم در سلول بدون آسیب رساندن به ساختار سلول، از طریق درب آن است – اما این در با زنجیر ضخیم و یک قفل قفل شده است.

فقط یک پین فال یا سابمیت درون رینگ معمولاً منجر به برد می شود (اگرچه تریپل اچ کریس جریکو را در بالای سلول برای برنده شدن در مسابقه جهنم در سلول در روز قضاوت در می 2002 قرار داد) و هیچ رد صلاحیتی وجود ندارد. این حیله در طول دوران حرفه‌ای او با WWF/WWE، از جمله مسابقه افتتاحیه با شاون مایکلز و برخورد وحشیانه با میک فولی در شخصیت انسان‌سازی، به شدت با آندرتیکر مرتبط بود. هر دو مسابقه دارای سقوط های دیدنی از بالای قفس بودند که به امضای مسابقه تبدیل شد.

ادامه معرفی

سلول اصلی 16 فوت (4.9 متر) ارتفاع و بیش از دو تن وزن داشت، اما از آن زمان با نسخه قوی تر 20 فوت (6.1 متر) و پنج تن جایگزین شده است. اولین مسابقه در اکتبر 1997 در Bad Blood In Your House برگزار شد و از آن زمان در مجموع 52 مسابقه Hell in a Cell رخ داده است.

این نوع مسابقه رویداد پرداخت به ازای خود را در سال 2009 ایجاد کرد، WWE Hell in a Cell، پس از آن رویداد هر سال در اکتبر برگزار می شد، البته یک بار در سپتامبر و دو بار در ژوئن. این رویداد به طور کلی دارای یک تا سه مسابقه Hell in a Cell در یک کارت بود، با رویداد اصلی همیشه به عنوان مسابقه Hell in a Cell مورد رقابت قرار می گرفت. پس از انتصاب تریپل اچ به عنوان مدیر ارشد محتوای WWE در آگوست 2022، رویداد سالانه Hell in a Cell متوقف شد.

مسابقه The Hell in a Cell اولین بار در Badd Blood در روز یکشنبه 5 اکتبر 1997 در مرکز کیل، که اکنون به عنوان Enterprise Center شناخته می شود، در سنت لوئیس، میسوری معرفی شد. پس‌زمینه مسابقه افتتاحیه بر اساس باخت آندرتیکر به برت هارت دو ماه قبل در سامراسلم در مسابقه قهرمانی WWF بود که شاون مایکلز به عنوان داور تعیین شد.مایکلز عمداً خودش را در مسابقه مداخله کرده بود و به قیمت برد آندرتیکر تمام شد که منجر به مسابقه بین این دو در In Your House: Ground Zero شد. آن مسابقه به دلیل دور زدن و حمله این دو به مسئولین ممنوع اعلام شد..دانلود آرشیو هل این سل از این صحفه و دانلود آرشیو سایر رویدادهای کمپانی رو میتونید از مدرن دانلود نمایید.