دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1988

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1988 با کیفیت تضمینی

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1988 شامل چهار رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 1988 همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل 1988 اولین رویداد کشتی حرفه ای رویال رامبل بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید شد. در 24 ژانویه 1988 در Copps Coliseum در همیلتون، انتاریو، کانادا برگزار شد. این رویداد به عنوان یک برنامه ویژه تلویزیونی در شبکه ایالات متحده آمریکا در همان شب با پرداخت به ازای هر بازدید (PPV) Bunkhouse Stampede توسط Jim Crockett Promotions پخش شد و بر روی مسابقه رویال رامبل متمرکز بود، یک نبرد رویال اصلاح شده که در آن شرکت کنندگان در فواصل زمانی معین وارد می شوند. به جای اینکه همه در همان زمان در رینگ شروع شوند.

این تنها رویداد رویال رامبل خواهد بود که به عنوان یک ویژه تلویزیونی پخش می شود، زیرا با شروع رویداد 1989، پخش آن به صورت پرداخت به ازای نمایش آغاز شد. پس از راه اندازی شبکه WWE در سال 2014، این رویال رامبل افتتاحیه با بقیه رویدادهای رویال رامبل در بخش PPV گنجانده شد.

رسلمنیا

رسلمنیا IV چهارمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای رسلمنیا (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می‌شود. این رویداد در 27 مارس 1988 در سالن بورد واک (تبلیغ شده به عنوان ترامپ پلازا) در آتلانتیک سیتی، نیوجرسی برگزار شد. تعداد شرکت کنندگان اعلام شده در این رویداد 19199 نفر بود.

سامراسلم

SummerSlam 1988 افتتاحیه مسابقات کشتی حرفه‌ای SummerSlam پرداخت به ازای هر بازدید (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید شد. در 29 آگوست 1988 در مدیسون اسکوئر گاردن در شهر نیویورک، نیویورک اتفاق افتاد. پرداخت به ازای مشاهده برای کمک به شرکت در رقابت با تبلیغات رقیب جیم کروکت ایجاد شد. این یکی از چهار رویداد سالانه پرداخت به ازای هر نمایش بود که توسط WWF همراه با رسلمنیا، رویال رامبل و سری Survivor تولید شد که در نهایت به عنوان “چهار بزرگ” لقب گرفتند.

سروایور سریز

سروایور سریز 1988 دومین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه‌ای سروایور سریز بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می‌شود. در 24 نوامبر 1988 (شب شکرگزاری در ایالات متحده) برای دومین سال متوالی در Richfield Coliseum، در شهر Richfield، اوهایو برگزار شد. در این مراسم چهار مسابقه به رقابت پرداختند.