دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1989

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1989

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1989 شامل چهار رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 1989 همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل 1989 دومین رویداد سالانه کشتی حرفه ای رویال رامبل بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می شد. پس از پخش مراسم افتتاحیه به عنوان یک برنامه ویژه تلویزیونی، رویداد سال 1989 به صورت پرداخت به ازای مشاهده (PPV) پخش شد، بنابراین به یکی از چهار رویداد اصلی سالانه PPV WWF، همراه با رسلمنیا، سامر اسلم و سری های Survivor تبدیل شد که به رسمیت شناخته شدند. به عنوان “چهار بزرگ”. این در 15 ژانویه 1989 در اجلاس سران در هیوستون، تگزاس برگزار شد. این بازی بر روی مسابقه رویال رامبل متمرکز بود، یک نبرد رویال اصلاح شده که در آن شرکت کنندگان در فواصل زمانی معین وارد می شوند به جای اینکه همه به طور همزمان در رینگ شروع شوند.

رسلمنیا

رسلمنیا وی پنجمین رویداد سالانه پرداخت به ازای هر نمایش کشتی حرفه ای رسلمنیا (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می شود. در 2 آوریل 1989، در سالن بورد واک در آتلانتیک سیتی، نیوجرسی برگزار شد.

سامراسلم

سامر اسلم 1989 دومین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه ای سامرا اسلم (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید شد. این بازی در 28 آگوست 1989 در ورزشگاه Meadowlands Arena در شرق رادرفورد، نیوجرسی برگزار شد. ده مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه تاریک که قبل از پخش زنده برگزار شد.

سروایور سریز

سروایور سریز 1989 سومین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه‌ای سری سروایور سریز بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می‌شود. در روز شکرگزاری در 23 نوامبر 1989 در Rosemont Horizon در حومه شیکاگو روزمونت، ایلینوی برگزار شد.دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1989 در بالای این نوشته ممکن میباشد.