دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1992

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1992 با کیفیت تضمینی

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1992 شامل چهار رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز و رمپیج بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 1992همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل سال 1992 پنجمین رویداد سالانه پرداخت به ازای هر بازدید کشتی حرفه ای رویال رامبل (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید شد. در 19 ژانویه 1992 در Knickerbocker Arena در آلبانی، نیویورک برگزار شد. این بازی بر روی مسابقه رویال رامبل متمرکز بود، یک نبرد رویال تغییر یافته که در آن شرکت‌کنندگان در فواصل زمانی مشخص وارد رینگ می‌شوند، نه اینکه همه به طور همزمان در رینگ شروع شوند.

رسلمنیا

رسلمنیا هشتمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای رسلمنیا (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می‌شود. در 5 آوریل 1992 در گنبد هوزیر در ایندیاناپولیس، ایندیانا در ایالات متحده برگزار شد. 9 مسابقه در طول پخش زنده نمایش داده شد که یک مسابقه تاریک قبل از این رویداد رخ داد.

سامراسلم

سامراسلم 1992 پنجمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه‌ای سامراسلم (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می‌شود. این بازی در روز شنبه، 29 آگوست 1992، در ورزشگاه ومبلی در لندن، انگلستان برگزار شد و در روز دوشنبه، 31 آگوست 1992 با تاخیر پخش شد.

سروایور سریز

سروایور سریز سال 1992 ششمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه‌ای سروایور سریز بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می‌شود. در 25 نوامبر 1992 در Richfield Coliseum در Richfield Township، اوهایو، که سومین باری بود که سروایور سریز بعد از رویدادهای 1987 و 1988 در آنجا برگزار شد. این اولین سروایور سریز بود که فقط یک مسابقه با تگ تیم حذفی همنام داشت، در حالی که مسابقات باقیمانده مسابقات تک تیمی و تگ استاندارد بود.دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1992 در بالای این نوشته میسر است.