دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1993

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1993 با کیفیت تضمینی

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1993 شامل چهار رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز و کینگ آف د رینگ و رمپیج بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 1993همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل سال 1993 ششمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه ای رویال رامبل (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید شد. در 24 ژانویه 1993 در ARCO Arena در ساکرامنتو، کالیفرنیا برگزار شد. این بازی بر روی مسابقه رویال رامبل متمرکز بود، یک نبرد رویال تغییر یافته که در آن شرکت‌کنندگان در فواصل زمانی مشخص وارد رینگ می‌شوند، نه اینکه همه به طور همزمان در رینگ شروع شوند.

رسلمنیا

رسلمنیا IX نهمین رویداد سالانه پرداخت به ازای هر بازدید کشتی حرفه ای رسلمنیا (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می شود. این رویداد در 4 آوریل 1993 در کاخ سزار در حومه لاس وگاس پارادایس، نوادا برگزار شد. این اولین رویداد رسلمنیا بود که در فضای باز برگزار شد.

سامراسلم

سامراسلم 1993 ششمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه‌ای سامراسلم (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می‌شود. در 30 آگوست 1993 در کاخ آبرن هیلز در آبرن هیلز، میشیگان برگزار شد و ده مسابقه تلویزیونی را به نمایش گذاشت.

سروایور سریز

سروایور سریز 1993 هفتمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه ای سروایور سریز بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید شد. در شب روز شکرگزاری در 24 نوامبر 1993 در باغ بوستون در بوستون، ماساچوست برگزار شد. شش مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه تاریک قبل از پخش زنده.دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1993 در بالای نوشته از مدرن ممکن میباشد.