دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1996

دانلود کامل آرشیو پی پر ویوهای 1996

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1996 شامل چهار رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز و دیگر رویدادها کینگ آف د رینگ،مایند گیمز؛برید الایو و پنج رویداد دیگر بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 1996همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل در سال 1996 نهمین رویداد سالانه پرداخت به ازای هر بازدید کشتی حرفه ای رویال رامبل (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید شد. این مسابقه در 21 ژانویه 1996 در ورزشگاه سلند آرنا در فرزنو، کالیفرنیا برگزار شد. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. برای رویداد 1996، برنده یک مسابقه برای قهرمانی سنگین وزن جهانی WWF در رسلمنیا XII دریافت کرد.

رسلمنیا

رسلمنیا XII دوازدهمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای رسلمنیا (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می‌شود. این رویداد در 31 مارس 1996 در برکه‌های Arrowhead of Anaheim در آناهیم، کالیفرنیا در ایالات متحده رخ داد. در مجموع هشت مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله دو مسابقه در پیش نمایش رایگان برای همه.

سامراسلم

سامر اسلم 1996 نهمین رویداد سالانه پرداخت به ازای هر بازدید کشتی حرفه ای سامرا اسلم (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید شد. در 18 آگوست 1996 در گوند آرنا (که اکنون خانه میدانی راکت وام مسکن نامیده می شود) در کلیولند، اوهایو در ایالات متحده برگزار شد. نه مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش رایگان برای همه.

سروایور سریز

سری Survivor 1996 دهمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه ای سری Survivor (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می شود. این مسابقه توسط مبارزان کاراته میلتون بردلی ارائه شد و در 17 نوامبر 1996 در مدیسون اسکوئر گاردن در نیویورک، نیویورک برگزار شد. این رویداد با دیدن اولین بازی دواین جانسون که تحت نام راکی مایویا در این رویداد کشتی گرفت و بعدها به عنوان The Rock شناخته شد، قابل توجه است.دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1996 با کیفیت بالا از مدرن در بالا امکانپذیر میباشد.