دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1999

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1999 با کیفیت تضمینی

برای خرید لینک دانلود مستقیم و پرسرعت با کیفیت 720p بر روی لگو هر فول شو کلیک نمایید ...

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 1999 شامل چهار رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز و دیگر رویدادها بکلش،نو مرسی،اور د اج،کینگ آف د رینگ،آنفورگیون و آرماگدون بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 1999همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل سال 1999 (با نام رویال رامبل: شانسی در جهنم وجود ندارد) دوازدهمین رویداد سالانه کشتی حرفه ای کشتی رویال رامبل (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید می شد. این در 24 ژانویه 1999 در حوضچه Arrowhead of Anaheim در آناهیم، کالیفرنیا اتفاق افتاد. شعار و عنوان فرعی رویداد از قول رئیس و مدیر اجرایی WWF، آقای مک ماهون گرفته شده بود که اولین شرکت کننده در رویال رامبل، استون کولد استیو آستین، “هیچ شانسی در جهنم” برای برنده شدن در مسابقه نداشت. آهنگ تم رویداد، بر اساس این عبارت، تبدیل به موسیقی ورودی برای شرکت ثابت مک ماهون و بعداً فقط خود مک ماهون شد که تا به امروز از آن استفاده می‌کند.

رسلمنیا

WrestleMania XV پانزدهمین رویداد سالانه WrestleMania Professional Wrestling Pay-View (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF ، اکنون WWE) تولید شد. در 28 مارس 1999 در مرکز اتحادیه اول فیلادلفیا، پنسیلوانیا برگزار شد. ده مسابقه کشتی حرفه ای در کارت این رویداد در نظر گرفته شده بود. فروش بلیت 20276 دلاری به رقم 1437050 دلار رسید.

سامراسلم

SummerSlam در سال 1999 دوازدهمین رویداد سالانه حرفه ای SummerSlam Wrestling Pay-View (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF ، اکنون WWE) تولید شد. در 22 آگوست 1999 در مرکز تارگت در مینیاپولیس، مینه سوتا برگزار شد. در این رویداد 9 مسابقه به رقابت پرداختند.

سروایور سریز

سری Survivor 1999 سیزدهمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه ای سری Survivor (PPV) بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تولید شد. در 14 نوامبر 1999 در جو لوئیس آرنا در دیترویت، میشیگان برگزار شد. این دومین سری Survivor بود که پس از رویداد 1991 در جو لوئیس آرنا برگزار شد.