دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2019

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2019 با کیفیت تضمینی

برای خرید هر فول شو روی لگو آن کلیک کرده و پس از پرداخت اون رو دانلود نمایید.

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2019 شامل پنج رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز،مانی این د بنک و دیگر رویدادها و المنیشن چمبر،فستلین،سوپر شوداون،استمپینگ گراوندز،اکستریم رولز،کلش آف چمپیونز،هل این سل،کرون جول و تی ال سی بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 2019 همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل 2019 سی و دومین رویداد سالانه کشتی حرفه ای رویال رامبل پرداخت به ازای نمایش (PPV) و پخش زنده بود که توسط WWE تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیرانی از بخش های راو، اسمکدان و 205 لایو این تبلیغات برگزار شد. این رویداد در 27 ژانویه 2019 در Chase Field در فینیکس، آریزونا برگزار شد. در طول این رویداد، WWE گزارش داد که 48193 نفر در این رویداد حضور داشتند.

رسلمنیا

رسلمنیا 35 سی و پنجمین رویداد سالانه کشتی حرفه ای رسلمنیا (PPV) بود که توسط WWE تولید می شد. این مسابقه برای کشتی گیرانی از بخش های راو، اسمکدان و 205 لایو این تبلیغات برگزار شد. این رویداد در 7 آوریل 2019 در استادیوم MetLife در شرق رادرفورد، نیوجرسی برگزار شد. این شامل اولین مسابقه رویداد اصلی زنان در تاریخ رسلمنیا بود. همچنین این اولین رسلمنیا از زمان رسلمنیا 2000 بود که از آندرتیکر استفاده نکرد. همچنین آخرین رسلمنیا بود که به صورت یک شب برگزار می‌شد. سال بعد، رسلمنیا به دو شب افزایش یافت.

سامراسلم

SummerSlam 2019 سی و دومین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای کشتی حرفه‌ای سامراسلم (PPV) بود که توسط WWE تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیرانی از بخش های راو، اسمکدان و 205 لایو این تبلیغات برگزار شد. این رویداد در 11 آگوست 2019 در ورزشگاه Scotiabank Arena در تورنتو، انتاریو، کانادا برگزار شد و دومین سامراسلم بود که پس از رویداد سال 2004 در این مکان برگزار شد.

سروایور سریز

سری Survivor 2019 سی و سومین رویداد سالانه پرداخت به ازای هر نمایش کشتی حرفه‌ای سری Survivor (PPV) و پخش زنده است که توسط WWE تولید می‌شود. این مسابقه برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و NXT برگزار شد. این رویداد در 24 نوامبر 2019 در Allstate Arena در حومه شیکاگو روزمونت، ایلینویز برگزار شد و دومین سری Survivor پس از رویداد سال 1989 در اینجا برگزار شد، زمانی که این عرصه هنوز به عنوان Rosemont Horizon شناخته می‌شد.